Skip to main content

Kids esim niet te koppelen in kpn app of kpn site, esim wel geactiveerd 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Marz01, welkom bij ons op het forum. Als ik je goed begrijp probeer je de kidssim te koppelen aan MijnKPN en lukt dat niet? Wat lukt er precies niet, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding of iets anders? 

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij zien enkel wat jij ons vertelt. Hoe meer jij ons kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken.


Foutmelding was dat nummer onbekend was in het koppelscherm, echter zit er denk ik een tijdsvertraging ingebouwd van >24h. Aangezien ik dezelfde werkwijze 1-2 dagen later wel succesvol heb afgerond.

bijzonder was wel dat ik geplande terugbelafspraak met kpn helpdesk had staan maar dat heeft nooit plaatsgevonden?

 

belafspraak had ik uiteindelijk toch omgezet naar een sim only verleng aanbod aangezien ik online van kpn sim only unlimited 27 euro naar 32 euro ga?


Goed om te lezen dat de koppeling inmiddels gelukt is @Marz01. Ik weet niet of ik begrijp wat je met je laatste vraag bedoelt, je hebt het over de belafspraak omzetten naar een sim only?


Mijn bedoeling was om de belafspraak die gepland stond om het esim probleem te bespreken heeft nooit plaats gevonden aangezien ik niet gebeld ben door kpn

 

ik had deze belafspraak indien wel er contact zou zijn dan kunnen gebruiken voor een verlengings contract vraag


Wat was de vraag daarover dan? Misschien kunnen wij er ook iets over zeggen. Via het forum kunnen we geen aanbiedingen doen of prijzen afspreken, dat kan je ook makkelijk zelf bekijken via onze verlengpagina.