Skip to main content

Hier ook Kids sim en geen internet in het buitenland 

alle instellingen staan goed, mijn Sim werkt wel in zijn telefoon dus ligt ook niet aan toestel.

Gebeld met klantenservice maar zeggen dat alles goed staat 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hi @Barry80, wat onhandig zeg dat het niet lukt 🙁

In welk land zijn jullie precies? Binnen de EU zou het internetten vanuit de normale bundel moeten gaan. Mochten jullie nu buiten de EU zijn, dan is het niet mogelijk om te internetten of zelf te bellen. Gebeld worden kan wel.

Het is niet mogelijk om extra bundels te bestellen, waardoor het dus helemaal niet mogelijk is om te internetten met de kids sim als jullie in een land zijn dat buiten de EU valt 😬 


We waren in Frankrijk ( Disney )

 

 


Ah, daar zou het zeker wel moeten werken!

Je schrijft ‘waren’, dus ik heb het vermoeden dat jullie hier in het Paasweekend naar toe zijn geweest en nu weer terug zijn in Nederland. Dat zorgt er voor dat er nu niets meer te testen valt, maar ik wil toch nog graag even een kijkje nemen in de systemen, misschien valt mij iets op dat mijn collega over het hoofd heeft gezien.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Gedaan ✔️ 


Bedankt @Barry80!

Ik zie dat er wel data verbruikt is in Frankrijk later op de 8e, er zijn verspreid over de dag datasessies geweest van 452Mb, 38Mb en 10Mb. Omdat de helft van de 1Gb bundel hierna verbruikt was, is er ook een sms verzonden waar in gemeld wordt dat de data voor meer dan de helft op is. Vervolgens is er vanuit een ander nummer 5Gb met de kidssim gedeeld. 

Op de 9e zie ik helemaal geen verbruik en vervolgens op de 10e wel weer. 

Er is niet iets gewijzigd aan onze netwerkinstellingen of de simkaart zelf, dus wat er de reden van is geweest dat er op de 9e geen dataverbinding opgezet kon worden, dat is mij echt een raadsel. Dat het op de 8e wel prima heeft gewerkt, geeft in ieder geval aan dat er niet geblokkeerd gestaan heeft vanaf onze kant. Ik had gehoopt dat ik meer zou kunnen ahcterhalen, maar dat gaat me toch niet lukken ben ik bang 😬