Skip to main content

Waarom is het niet mogelijk om een Kids SIM te verlengen? Mijn dochter is nu 12. Vorig jaar een Kids SIM afgesloten. Betaal nu 8.81 per maand. Nieuw Kids SIM abonnement kost 9.50.met onbeperkt bellen en 1GB internet. Kan volgens mijn product info op MIJNKPN verlengen.... Maar niet dus. Help!

Hoi @Surfersheaven,

Welkom op ons Forum en leuk om te lezen dat je een contract zou willen verlengen! :slight_smile: Echter kan je een KPN Kids Sim abonnement helaas niet als Kids Sim abonnement verlengen. Er is voor gekozen om KPN Kids Sim alleen aan te bieden als nieuw abonnement, dus wanneer je met nummerbehoud overkomt vanaf een andere provider of als het 06-nummer nu een Prepaid aansluiting is. Je kunt er niet naar verlengen als je al bij KPN zit, en ook niet mee verlengen als je de mobiele aansluiting nu al een Kids Sim abonnement is. Dit is een bewuste keuze, de achterliggende reden is dat de Kids Sim eigenlijk bedoeld is voor kinderen die voor het eerst een mobiele telefoon krijgen, of als alternatief voor of volgende stap na KPN Prepaid.

Wanneer het Kids Sim contract verlopen is, loopt het abonnement gewoon voor onbepaalde tijd door en is vanaf dan maandelijks opzegbaar. De aansluiting blijft dus gewoon actief! De melding in MijnKPN dat je kan verlengen, krijg je omdat je wel kan verlengen naar een ander (regulier) KPN Mobiel abonnement. 

Ik hoop je zo wat toelichting te hebben gegeven. Mochten er toch nog vragen zijn, stel die gerust! 


Als je niks doet loopt het Kids Sim abonnement van je dochter gewoon door totdat je het, ooit, opzegt. Of verlengt met de Hussel variant.


Eigenlijk best wel een vies trucje vind ik. Betaal inmiddels al 14,70 per maand voor een kids sim en kan deze niet opnieuw afsluiten. Nieuwe klanten kunnen dit voor 12,50 afsluiten.

Waarom krijg je bij KPN straf als je al langere tijd klant bent? Je zou toch trouwe klanten moeten belonen?


Reageer