Skip to main content
Beantwoord

Kidssim heeft geen internet in het buitenland (eu)

• August 1, 2023
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Hoi, onze dochter heeft geen internet in het buitenland (eu). Na alles nagekeken te hebben staat alles goed, kan dit komen door de kidssim welke ze heeft?

Beste antwoord door Suzan R

Hi @Alex_P inmiddels is het probleem na een belletjes met de klantenservice verholpen. 

In het sim account stond iets geblokkeerd waardoor ze niet op internet kon buiten NL er is iets aangepast en het werkt nu wel.

Grt, Suzan

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 5, 2023

Hi @Suzan R, welkom hier. 

Ik neem aan dat ze roaming aan heeft staan? Heeft ze ook handmatig andere netwerken geprobeerd? 

Mag ik ook weten waar ze precies zit? In welk land? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 5, 2023

Hi @Alex_P inmiddels is het probleem na een belletjes met de klantenservice verholpen. 

In het sim account stond iets geblokkeerd waardoor ze niet op internet kon buiten NL er is iets aangepast en het werkt nu wel.

Grt, Suzan

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 5, 2023

Hi @Alex_P inmiddels is het probleem na een belletjes met de klantenservice verholpen. 

Grt, Suzan

Fijn om te lezen, en dank voor de terugkoppeling hier. 🙂