Zo, en nu is de maat vol. Klacht ingediend met schadevergoeding. Al WEER 2 dagen geen internet, dus ook geen email, apps, op de telefoon zonder WiFi ! Waarvoor heb ik een abonnement? 2 zelfs! En dan nog niet gesproken over alle problemen waarover ik elke week weer aan de lijn moet hangen. Vanmorgen eerst 20 min!! In de wacht en dan nog eens 30 min. Omdat de medewerker niet weet wat ie moet doen en doodleuk zegt dat alles goed is en er niks aan kan doen!!
de maat is nu echt vol!
Beantwoord
Klacht internet storing
Beste antwoord door Susan_
Goedemorgen @Quinto , bedankt voor je bericht op het Forum!
Ik heb het even rustig gelezen, en uiteindelijk komt het erop neer dat je de afgelopen tijd meerdere keren storing hebt gehad met je internetverbinding op je telefoon. En wanneer je in contact met ons kwam hierover, dat je niet goed geholpen bent. Dat is zeer spijtig, maar kan ik helaas niet meer goedpraten. Ik kan wel de desbetreffende collega hierop aanspreken om het in de toekomst te voorkomen.
Maar nu verder met jouw klacht, indien dat nog van toepassing is.. Want je laatste bericht is wat positiever, namelijk dat je iemand aan de lijn hebt gehad die je er wél mee heeft geholpen. Klopt dat? Is jouw internet probleem nu opgelost is óf wordt er nu aan dusdanig aan gewerkt dat ik niet meer nodig ben?
Indien ik nog wel wat voor je kan betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag! Bijvoorbeeld voor het probleem waar je elke week voor aan de lijn hangt.. Of hangt dat samen met bovenstaand verhaal?
Bekijk origineelIk heb het even rustig gelezen, en uiteindelijk komt het erop neer dat je de afgelopen tijd meerdere keren storing hebt gehad met je internetverbinding op je telefoon. En wanneer je in contact met ons kwam hierover, dat je niet goed geholpen bent. Dat is zeer spijtig, maar kan ik helaas niet meer goedpraten. Ik kan wel de desbetreffende collega hierop aanspreken om het in de toekomst te voorkomen.
Maar nu verder met jouw klacht, indien dat nog van toepassing is.. Want je laatste bericht is wat positiever, namelijk dat je iemand aan de lijn hebt gehad die je er wél mee heeft geholpen. Klopt dat? Is jouw internet probleem nu opgelost is óf wordt er nu aan dusdanig aan gewerkt dat ik niet meer nodig ben?
Indien ik nog wel wat voor je kan betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag! Bijvoorbeeld voor het probleem waar je elke week voor aan de lijn hangt.. Of hangt dat samen met bovenstaand verhaal?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.