Skip to main content

Beste meneer, mevrouw,

 

Tegenwoordig word ik met enig regelmaat telefonisch lastig gevallen door verkopers die door KPN ingehuurd zijn (aldus deze verkopers). Mijn nummer staat in het bel me niet register, maar dat blijkt niet uit te maken omdat ik bij jullie klant ben.

 

Omdat het steeds andere bedrijven zijn wil ik hierbij bij jullie als verantwoordelijke partij aangeven dat ik gebruik wil maken van het “recht van verzet”. Via mijn account kunnen jullie mijn nummers na gaan. 

 

Dit soort telefoontjes zijn erg irritant, zinloos en doen schade aan jullie merkwaarde. Als jullie een aanbod willen doen kan dat in het portaal. Bovendien hebben jullie mijn e-mail adres. Via die twee kanalen kan ik op een moment dat ik kies jullie aanbod goed tot mij nemen en daar een beslissing over nemen. 

 

Vandaag was het overigens Advies KPN, tel: +31 71 204 03 06. 

 

Mocht deze partij overigens überhaupt niet bij jullie bekend zijn dan adviseer ik juridische stappen, omdat zij jullie naam gebruiken.

Goedemorgen @WvanDam, in onze systemen heb ik nu aangegeven dat je niet wenst dat KPN jou telefonisch benaderd. 


@Jeroen_dB ik ontvang ook geregeld telefoontjes van bovenstaande partij (024 209 01 680). Ook ik sta in een Bel me niet register en ondanks de toezegging mij uit de database te verwijderen, blijf ik gebeld worden… Kan je mij s.v.p. laten verwijderen en dit bevestigen? Alvast bedankt!


@Kpn kan ik nog een reactie verwachten?


Ik wil ookweten welke persoonsgegevens deze partij van mij heeft en hoe/waar ik deze kan opvragen (conform de AVG). @Kpn kunnen jullie me aangeven waar en hoe ik dit kan doen?


Goedenavond, ik zie dat KPN in ieder geval hier er voor kiest om verstandig niet te reageren op de vragen van Dennis. ik wordt al maanden lastig gevallen door de telefoonnummers uit Nijmegen. steeds een verschillende extensie, handig, kun je ze niet blokkeren. walgelijk verkoopgedrag van een partij waar ik nog nooit zaken mee gedaan heb. ze bellen, je neemt op, zij hangen direct op. als je terugbelt, krijg je een bandje te horen.. met een email adres waar je je vervolgens kun afmelden voor 1 specifiek nummer waar zij mee gebeld hebben, kortom, de volgende dag wordt je weer vrolijk lastig gevallen vanaf een andere extensie. ik ben heel benieuwd wat de AVG hier nou van vindt, zo’n groot tech bedrijf die de burgers zó lastig durft te vallen. Het wil overigens niet mee helpen dat ik meerdere BV’s heb en mijn prive nummer genoteerd is bij de KvK. die zijn zo aardig geweest om contactgegevens door te verkopen aan partijen zoals KPN en consorten. Dit zijn ze inmiddels aan het minderen (na alle klachtenregen) maar het kwaad is al geschied. mijn nummer staat op een lijstje dat inmiddels al 100’en keren is doorverkocht.. kan eigenlijk beter een nieuw nummer nemen :joy: . wat een triest gedoe anno 2021.. Het mooiste is nog wel de farce van het bel me niet register waar ze zich achter verschuilen.. ja dan moet u zich daar maar even aanmelden meneer.. - oke, maar jullie bellen voor mijn BV, dus het bel me niet register werkt dan niet…. -  dat klopt meneer, maar we moeten dat nou eenmaal zeggen… :):):) als iemand een oplossing weet, die niet gebruik maakt van het in de fik steken van het KPN gebouw, maar wel met hetzelfde resultaat, houd ik me aanbevolen.

 

 

oh, en KPN, reageer eens! of te druk met mensen lastig vallen..?


Sinds het belmetniet register niet meer actief is, wordt mijn dochter (14 jaar) bijna dagelijks gebeld, ook regelmatig als zij op school zit. Dit kan niet, dit mag niet en dit moet per direct stoppen!
Het nummer waardoor ze wordt gebeld is onderandere 024 2090553 maar ook bijna gelijkwaardige nummers.

Ik verzoek u dringend om hier direct wat aan te doen!
Mocht iemand de gegevens van dit bedrijf weten, dan verneem ik dat graag. Dan leg ik ze zelf wel even (op z'n plat Haags) uit dat dit schandalig is.
Ik heb inmiddels gebeld met KPN zij kunnen hieraan weinig doen, dat is toch te gek?
Groeten,
Paul


Oja, ik heb melding gemaakt bij https://meldpunt-telemarketing.nl/


@Denise_

Zojuist werd ik door deze club benadert via +31332096703. 

Waarom is deze partij nog steeds gerechtigd om KPN contracten te verkopen? 

Waar kan ik een klacht indienen?


@Jeroen_dB 

Het ging lang goed, maar zojuist kreeg ik toch weer een telefoontje, vanaf +31 33 209 67 03


Ook mijn dochter wordt nog steeds minimaal 1x per week lastiggevallen, ze zijn behoorlijk hardleers bij die acquisitie club, Ook erg teleurstellend dat wij nooit een reactie hebben mogen ontvangen van KPN of de beheerder van het forum. Wordt tijd voor de Ombudsman..


Ik wordt ook al tijden gebeld. Altijd kan ik het nummer terug traceren naar cm.com. Een partij die diensten aanlevert. Vaak ziet het nummer er zo uit: 033209xxxx
Ik ben er echt zo klaar mee, elke keer weer een nieuw nummer ik blokkeer ze allemaal. Heb al meerdere keren aangegeven dat ik gebruik wil maken van het recht van verzet. Ze blijven maar doorgaan.
Voor mij de reden om geen KPN te nemen. Nu niet, nooit niet. KPN betaalt de telescammers commissie en wil niet luisteren naar de reacties op het forum.
Ik ben het zo zat, dat ik een github repo ben begonnen waar je een contact persoon vandaan kan plukken, en deze dan in je telefoon kan blokkeren. In 1 klap van een hele lijst nummers af!
https://github.com/scubafly/MarketingSpamDefense