Skip to main content

Ik ben afgelopen zomer overgestapt naar kpn en heb mn oude iPhone ingeleverd. Bij nieuw abonnement zou ik van kpn nog 100 euro extra retour krijgen. Heb dit nooit gekregen. Heb er wel 8x achteraan gebeld maar niemand weet er wat van af en als ik word gebeld verbreekt ineens de verbinding. Ik vind jullie service echt vreselijk en hoop dat jullie nu met een antwoord komen!

Beste @Katerberg, wat rot om dit te lezen! Eerst even iets over de community: je krijgt hier normaliter vooral reacties van gebruikers die net als jij ook klant bij KPN zijn. Wij, moderators, zijn ook aanwezig, maar zoals je gemerkt hebt, kan het even duren voordat je van ons een reactie krijgt. Mocht je sneller geholpen willen worden met een vraag waar KPN echt voor nodig is, kan je het beste toch bellen (0800-0402) of je vraag stellen via Facebook of X. 

 

Dat gezegd hebbende: je geeft zelf al aan dat je meerdere keren gebeld hebt en dat het nog niet opgelost is. Daarom kijk ik graag met je mee. Ging het om een cashback actie vanuit KPN? In dat geval loopt dit via Recommerce. Je kunt een online contactformulier invullen: doorgaans nemen ze naar aanleiding daarvan snel contact met je op! Als het ergens anders om gaat, laat het gerust weten. 


Ik heb reactie van ze gekregen dat ik blijkbaar documenten had moeten toesturen.. stond ergens helemaal onderaan in de mail. Vind eerlijk gezegd erg flauw en toch bijzonder dat er zoveel andere mensen dit ook gemist hebben. Ze zeggen dat de aanbieding nu niet meer geld en ik dus kan fluiten naar de 100 euro. Als ik dit vantevoren had geweten had ik nooit m’n telefoon via KPN ingeleverd. 


Dat is heel spijtig, @Katerberg! Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt 😞. Ik neem je signaal intern mee: ik begrijp dat de communicatie beter kan. 


Ik heb reactie van ze gekregen dat ik blijkbaar documenten had moeten toesturen.. stond ergens helemaal onderaan in de mail. Vind eerlijk gezegd erg flauw en toch bijzonder dat er zoveel andere mensen dit ook gemist hebben. Ze zeggen dat de aanbieding nu niet meer geld en ik dus kan fluiten naar de 100 euro. Als ik dit vantevoren had geweten had ik nooit m’n telefoon via KPN ingeleverd. 

Ik neem aan dat je dan wel je oude toestel terug hebt gehad ?


Nee, heb mijn telefoon niet terug gekregen. Heb er nu 200 euro voor gekregen ipv toegezegde 300 euro. Het was een iPhone 13mini. Achteraf had ik deze zelf voor meer geld kunnen verkopen. 


Nee, heb mijn telefoon niet terug gekregen. Heb er nu 200 euro voor gekregen ipv toegezegde 300 euro. Het was een iPhone 13mini. Achteraf had ik deze zelf voor meer geld kunnen verkopen. 

300 is de max indicatie, het is altijd een waarde indicatie.
Waarschijnlijk hebben ze wat krasjes gevonden of dat de batterij onder de 85% was. 
Dan wordt het inruil bedrag altijd naar beneden gebracht. 200 euro voor een 13 mini is opzicht niet super slecht.
Uiteraard brengt zelf verkopen ten allertijden meer op! 

Ik snap wel goed dat het een teleurstelling is als je op 300 rekent dat je 100 euro minder krijgt.

Wat voor mini had je en wat was de staat ?


iPhone 13 mini en zo goed als nieuw 


Reageer