Skip to main content

We hebben bij KPN 2 mobiele abonementen en tv en internet en nog blijven ze bellen of je wilt verlengen terwijl alles net verlengd is bij jullie. Jammer dat je dan vervolgens nog 6 tot 7 x per week gebeld. MIJN ADVIES LAAT EEN ICT BEDRIJF EENS NAAR JULLIE SOFTWARE / SYSTEEM KIJKEN ER KLOPT GEEN RUK VAN

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Huibregt , in MijnKPN kun je aangeven hoe KPN contact met je op mag nemen, als daar ook een vinkje staat bij ‘telefonisch’ haal je dat vinkje weg.


Hallo @Huibregt, als je verschillende abonnementen hebt en ook onlangs hebt verlengd, snap ik dat je hier niet telefonisch over benaderd wilt worden. Goed dat je het aankaart. We helpen je hier op het forum graag verder om het op te lossen.

JanD heeft je hierboven al een handige tip gegeven zie ik. Heb je al de mogelijkheid gehad om hier naar te kijken? Als je het prettiger vindt dat ik er voor je naar kijk, dan kan dat natuurlijk ook. Vul je dan voor mij je postcode en huisnummer, naam van de contractant en mobiele nummers in je forumprofiel in? Als je me hier laat weten wanneer je ze hebt toegevoegd, kijk ik het voor je na.