Skip to main content
Vraag

Klacht over bezorging

• August 16, 2025
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

SCHANDALIGE service!!
Sta de hele ochtend klaar met mijn paspoort, bezorger houdt de lift vast en ik stond oprecht binnen 15 seconden met de deur open, foto gemaakt van de deur en weg was die.
Zie hem zo vanuit mijn raam weg rijden, gelijkt gebeld, 6 minuten wachtrij. Bezorger terugsturen kan niet, eerst volgende bezorgdatum 7 dagen later!!!!!
You had 1 job bezorger. Zelfs postnl en dhl blijven langer voor de deur staan, lekker de lift vasthouden en weg gaan.
Als je snel naar huis wilt op een zaterdag moet je niet werken.
Ik heb dit pakketje nodig, maar een beetje empathie tonen ho maar

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jbot 

Dit is inderdaad niet de juiste wijze van bezorgen, en dat mag je de bezorger ook zeker kwalijk nemen.
De bezorg had er of geen zin in of het duurde hem te lang, waardoor hij een foto heeft gemaakt van je voordeur, om zo te kunnen aantonen dat je niet thuis zou zijn.
Beide redenen zijn niet goed te praten, maar kan KPN als provider weinig aan doen, behalve het doorgeven en bespreekbaar maken met de koerier of pakketdienst.

Ook bij PostNL en DHL gebeuren helaas dit soort voorvallen, aangezien het volledig afhangt welke bezorger de ronde maakt, en natuurlijk de instelling van de bewuste bezorger.

Ik zou sowieso een klacht indienen bij KPN, zodat de afdeling klachten ernaar kan kijken en tevens de bezorgdienst hierop kan aanspreken.
Via de volgende link kom je direct uit op het online klachtenformulier: Klachtenformulier KPN

Zodra de afdeling klachten het heeft afgerond, wordt je teruggebeld met het resultaat.

Omtrent het nieuwe bezorgmoment, dien je toch echt bij de koerier of pakketdienst te zijn.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Jbot, wat rot dat het zo met het bezorgmoment is gelopen. 

Ik zie dat Michel je al de goede kant op gewezen heeft en ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Zo niet, je kunt een belafspraak maken voor snellere hulp als je er niet uit komt. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.