Skip to main content

Ik heb al een aantal dagen het probleem dat ik geen exta 2gb internet kan aanvragen via sms en dat terwijl ik unlimited internet heb. 

Dit is de melding die ik dan krijg.

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 2GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN

Kan iemand mij hiermee helpen.

 

 

Hallo @GHenri ,

Probeer het dan eens op een andere manier: 

Via de MijnKPN app kun je de extra gratis MB's bestellen via ‘Meer opties bekijken’ → onder ‘Mijn extra opties’ kies je voor ‘Aanpassen’ en dan voor ‘Extra MB's/min/sms’. Hier staat de Gratis 2GB NL extra bundel!

Via de MijnKPN website is het klikken op “Product” → klikken op het mobiele nummer → “Uw extra opties” --> “Extra opties wijzigen of toevoegen” en dan voor ‘Extra MB's/min/sms’.


Hallo. 

 

Ik heb dat ook geprobeerd via de app en de site maar als ik op de pagina kom van extra opties wijzigen of toevoegen dan blijft mijn pagina blanco en sinds donderdag kan ik niet extra 2gb aanvragen.


Het kan ook met sms-en.

Echter: tussen 00:00 en 06:00 uur kan je die bijvulllers niet aanvragen. (en waarom ook, om middernacht heb je net je nieuwe dagbundel)

Of lukt het tussen 06:00 en 23:59 nou juist niet?


Het kan ook met sms-en.

Echter: tussen 00:00 en 06:00 uur kan je die bijvulllers niet aanvragen. (en waarom ook, om middernacht heb je net je nieuwe 8 GB bundel)

Er zijn mensen die 's nachts om 3 uur de 8 GB al op hebben...


Het kan ook met sms-en.

Echter: tussen 00:00 en 06:00 uur kan je die bijvulllers niet aanvragen. (en waarom ook, om middernacht heb je net je nieuwe 8 GB bundel)

Of lukt het tussen 06:00 en 23:59 nou juist niet?

Het lukt mij heel de dag niet


Ook niet met de sms, GHenri ?

verstuur NL2000 AAN naar 1266

Groeten,


Nee ook niet met sms als ik dat doe dan krijg ik dit als volgt.

 

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 2GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN


Ook niet met de sms, GHenri ?

verstuur NL2000 AAN naar 1266

Groeten,

 

Nee ook niet met sms als ik dat doe dan krijg ik dit als volgt.

 

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 2GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN


Okee. Lastig. Zeker als je thuis of elders ook geen wifi kunt gebruiken.

Er zal hier nog een kpn moderator komen. Die kan meer. Staan daarvoor je gegevens al in je forumprofiel ingevuld? Mobiele nummer kan erbij in het vakje klantnummer mobiel:

klantnummer; telefoonnummer ( 45589789; 0612345678)

Bellen kan eventueel ook:

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


Goedemorgen @GHenri, welkom op ons forum!
Deze melding doet zich voor als er nog een wijziging openstaat of het systeem tijdelijk niet beschikbaar is zoals hierboven ook al genoemd. 

Ik heb meteen even meegekeken met de gegevens uit je profiel en zie dat een van de bundels op 19-01 vast is komen te zitten waardoor er nu niks gewijzigd kan worden. Zodra deze verwerkt is kun je weer bundels bestellen maar dit moet handmatig door de backoffice gedaan worden. Ik heb hier een ticket voor aangemaakt. Hier kunnen even een paar werkdagen overheen gaan. Wil je het later nog eens proberen?


Goedemorgen @GHenri, welkom op ons forum!
Deze melding doet zich voor als er nog een wijziging openstaat of het systeem tijdelijk niet beschikbaar is zoals hierboven ook al genoemd. 

Ik heb meteen even meegekeken met de gegevens uit je profiel en zie dat een van de bundels op 19-01 vast is komen te zitten waardoor er nu niks gewijzigd kan worden. Zodra deze verwerkt is kun je weer bundels bestellen maar dit moet handmatig door de backoffice gedaan worden. Ik heb hier een ticket voor aangemaakt. Hier kunnen even een paar werkdagen overheen gaan. Wil je het later nog eens proberen?

Hartelijk bedank tot nu toe is het nog niet mogelijk maar ik zal het de aankomende dagen aankijken maar super bedankt nu ik weet aan wat het ligt. Hoop dat het snel verholpen word.


Goedemorgen @GHenri, welkom op ons forum!
Deze melding doet zich voor als er nog een wijziging openstaat of het systeem tijdelijk niet beschikbaar is zoals hierboven ook al genoemd. 

Ik heb meteen even meegekeken met de gegevens uit je profiel en zie dat een van de bundels op 19-01 vast is komen te zitten waardoor er nu niks gewijzigd kan worden. Zodra deze verwerkt is kun je weer bundels bestellen maar dit moet handmatig door de backoffice gedaan worden. Ik heb hier een ticket voor aangemaakt. Hier kunnen even een paar werkdagen overheen gaan. Wil je het later nog eens proberen?

Ben nu weer 2 dagen verder en nog steeds lukt het niet.


Goedemiddag @GHenri, ik heb even de status van de melding bekeken en zie dat hij al wel opgepakt is. Helaas blijkt het vrij ingewikkeld te zijn dus kan het even duren voordat er een oplossing is. Een verwachte oplostermijn heb ik op dit moment niet.


Het is inmiddels opgelost! Je moet nu weer bundels kunnen bestellen!


Goedemorgen ik denk dat ik weer hetzelfde probleem heb dat er een bundel weer vastzit in het systeem kunnen jullie weer een ticket maken voor de backoffice

 

Met vriendelijke groet ghenri


Hoi @GHenri, ik zie dat de wijziging inmiddels verwerkt is! Soms gaat daar even overheen


Oke alvast bedankt. Bedankt voor de snelle reactie.

 

Met vriendelijke groet ghenri.


Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem:

 

’Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor 2 GB extra dagbundel nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN’

 

 


Hallo,

 

Ik heb hetzelfde probleem:

 

’Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor 2 GB extra dagbundel nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN’

Midden in de nacht om 2 uur. Het is bekend dat het dan soms niet werkt. De systemen van KPN zijn dan bezig met andere dingen of ze staan uit om stroom te besparen ofzo. Bij KPN gaan ze er van uit dat 's nachts de meeste mensen slapen.


Het systeem werkt gelukkig wel door 's nachts maar áls er onderhoud moet gebeuren zal dat inderdaad 's nachts zijn. Ik zie hier meerdere topics en reacties over voorbij komen van de afgelopen nacht.
Het advies blijft, zoals de foutmelding luidt. Probeer het later nog eens.


Ik heb dit probleem nu ook, al de hele dag kan ik geen MB's bij bestellen. Van de week ook al geregeld last van gehad. Nee dit ging niet om de nachtelijke uren ik weet dat s'nachts nooit te bestellen is.


Het systeem werkt gelukkig wel door 's nachts maar áls er onderhoud moet gebeuren zal dat inderdaad 's nachts zijn. Ik zie hier meerdere topics en reacties over voorbij komen van de afgelopen nacht.
Het advies blijft, zoals de foutmelding luidt. Probeer het later nog eens.

En als je het dan DUIZEND keer in een paar minuten opnieuw probeert, dan word je abonnement geblokkeerd en moet je KPN bellen om het te deblokkeren 😂 yep. I am that guy. 

Wel echt vervelend dat het systeem soms niet werkt in de nacht. Na wat rond gezocht te hebben blijkt dit probleem al jaren te spelen. Apart. 

 


“Dit doen we om u te beschermen” 🤣 mij te beschermen tegen gratis bundels? oke 😂


Ik heb dit probleem nu ook, al de hele dag kan ik geen MB's bij bestellen. Van de week ook al geregeld last van gehad. Nee dit ging niet om de nachtelijke uren ik weet dat s'nachts nooit te bestellen is.

 

Dit probleem speelt al jaren, ze doen er helaas niets aan. Soms gaat het dagen of weken lang goed en dan ineens loop je weer tegen een muur aan. Het zou mooi zijn als ze dat plafond gewoon lekker verhogen naar 25GB of dat je zelf wat kan instellen tot maximaal 100GB o.i.d. of dat ze dat startplafond automatisch bijstellen op basis van je verbruik. Achja. Ik heb inmiddels een hele mooie automation/ shortcut op mijn iPhone ingesteld die bij het ontvangen van het woordje “80%” van KPN, automatisch een SMSje stuurt voor 2GB extra. Jammer dat het zo moet maar ach. 


Ik denk dat het helemaal geen probleem is. Vanuit KPN gezien. Ik denk dat het zo bedoeld is om te voorkomen dat het netwerk over belast raakt. Als de zendmast waarmee je verbonden bent overbelast dreigt te raken, dan krijg je geen 2 GB extra.


Ik denk dat het helemaal geen probleem is. Vanuit KPN gezien. Ik denk dat het zo bedoeld is om te voorkomen dat het netwerk over belast raakt. Als de zendmast waarmee je verbonden bent overbelast dreigt te raken, dan krijg je geen 2 GB extra.

99% van de tijd is het 's nachts dat het niet werkt dus ik betwijfel of dat echt de reden is.