Skip to main content
Beantwoord

Klacht over extra 2gb internet aanvragen bij een Unlimited internet abonnement

• January 22, 2022
  • 28 reacties
  • 1455 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

• Topper
  • June 24, 2023

Ik denk dat het helemaal geen probleem is. Vanuit KPN gezien. Ik denk dat het zo bedoeld is om te voorkomen dat het netwerk over belast raakt. Als de zendmast waarmee je verbonden bent overbelast dreigt te raken, dan krijg je geen 2 GB extra.

Als dit echt zo mocht zijn zou ik dat graag terug zien in voorwaarden voor het Unlimited abbonement. Zou wazig zijn dat je onbeperkt internet verkoopt terwijl je netwerk het niet aankan. Dus lijkt me zeer stug.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 24, 2023

Ik denk dat het helemaal geen probleem is. Vanuit KPN gezien. Ik denk dat het zo bedoeld is om te voorkomen dat het netwerk over belast raakt. Als de zendmast waarmee je verbonden bent overbelast dreigt te raken, dan krijg je geen 2 GB extra.

Als dit echt zo mocht zijn zou ik dat graag terug zien in voorwaarden voor het Unlimited abbonement. Zou wazig zijn dat je onbeperkt internet verkoopt terwijl je netwerk het niet aankan. Dus lijkt me zeer stug.

Ik zou het heel logisch vinden. Maar ik denk dat KPN daar wijselijk niets over gaat zeggen. Die doen net alsof hun neus bloed.

• Slimmerik
  • September 25, 2023

Het kan ook met sms-en.

Echter: tussen 00:00 en 06:00 uur kan je die bijvulllers niet aanvragen. (en waarom ook, om middernacht heb je net je nieuwe 8 GB bundel)

Er zijn mensen die 's nachts om 3 uur de 8 GB al op hebben...

Ja zoals ik hahahaa

Sterker nog ik ben vandaag al binnen 15 minuten door mn 10gb dagbundel heen! 🤣. 

Maar ben ook iets groots aan het downloaden op mn laptop dus is niet zo gek