Skip to main content

Ik heb al een aantal dagen het probleem dat ik geen exta 2gb internet kan aanvragen via sms en dat terwijl ik unlimited internet heb. 

Dit is de melding die ik dan krijg.

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 2GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN

Kan iemand mij hiermee helpen.

 

 

Ik denk dat het helemaal geen probleem is. Vanuit KPN gezien. Ik denk dat het zo bedoeld is om te voorkomen dat het netwerk over belast raakt. Als de zendmast waarmee je verbonden bent overbelast dreigt te raken, dan krijg je geen 2 GB extra.

Als dit echt zo mocht zijn zou ik dat graag terug zien in voorwaarden voor het Unlimited abbonement. Zou wazig zijn dat je onbeperkt internet verkoopt terwijl je netwerk het niet aankan. Dus lijkt me zeer stug.


Ik denk dat het helemaal geen probleem is. Vanuit KPN gezien. Ik denk dat het zo bedoeld is om te voorkomen dat het netwerk over belast raakt. Als de zendmast waarmee je verbonden bent overbelast dreigt te raken, dan krijg je geen 2 GB extra.

Als dit echt zo mocht zijn zou ik dat graag terug zien in voorwaarden voor het Unlimited abbonement. Zou wazig zijn dat je onbeperkt internet verkoopt terwijl je netwerk het niet aankan. Dus lijkt me zeer stug.

Ik zou het heel logisch vinden. Maar ik denk dat KPN daar wijselijk niets over gaat zeggen. Die doen net alsof hun neus bloed.


Het kan ook met sms-en.

Echter: tussen 00:00 en 06:00 uur kan je die bijvulllers niet aanvragen. (en waarom ook, om middernacht heb je net je nieuwe 8 GB bundel)

Er zijn mensen die 's nachts om 3 uur de 8 GB al op hebben...

Ja zoals ik hahahaa

Sterker nog ik ben vandaag al binnen 15 minuten door mn 10gb dagbundel heen! 🤣

Maar ben ook iets groots aan het downloaden op mn laptop dus is niet zo gek