Hoi
Ik ben Tetiana. Ik heb de bestelde iPhone SE niet ontvangen. Ik heb naar PostNl gebeld en zij hebben mij verteld dat ze de telefoon niet van KPN hebben ontvangen. Ik kan niet controleren bij de MijnBestelling waar mijn telefoon is, omdat het systeem aangeeft dat ik geen bestelling heb! Ik heb kpn verschillende keren gebeld. Eerst vertelde de callcenter-medewerker me dat de telefoon niet naar PostNl was gestuurd, ondanks het feit dat ik een Track & Trace van kpn had ontvangen met de datum van ontvangst, en dat het een onbegrijpelijke systeemfout was en dat niemand wist hoe het probleem op te lossen. Ze stuurde me toen een e-mail en een link naar kpn.com/klachten en zei dat ik mijn verzoek daar moest achterlaten om het probleem op te lossen. Maar de link werkt niet. Ik heb keer op keer gebeld, maar niemand kan me vertellen of de telefoon wel is verzonden. Uiteindelijk kreeg ik een e-mail van KPN dat ik mijn bestelling niet kan krijgen. Ik heb weer gebeld en iemand vertelde me dat PostNl contact moet opnemen met KPN over het niet ontvangen van de telefoon voor mij. Maar PostNl wil niets vragen, want of ik de telefoon heb of niet maakt voor hen niets uit. Toen vertelde een andere medewerker van het callcenter me dat ik voor een onbekende tijd moest wachten op verdere informatie. Ik kunnen vandaag een klacht achterlaten dankzij de klantenservice, maar nog steeds geen resultaat. Ik zal het publiek op de hoogte blijven houden van de voortgang van mijn zaak. Ik heb echt mobiel internet en deze telefoon nodig en ik kan geen maand wachten.
En ik hoop dat KPN er alsnog in slaagt om dit probleem snel op te lossen.
Bedankt!