Skip to main content

Ik heb al meer dan een maand heel slecht internet op mijn telefoon. Heel vaak heb ik E ipv 4g. Ik heb een iphone 11. Ik ben al naar de istore geweest maar die konden mij niet helpen. Vervolgens ben ik naar een kpn shop gegaan en die medewerker zei dat ik een nieuwe update moest doen en het dan goed zou zijn. Ik heb de update gedaan maar de problemen zijn er nog steeds. Ik heb maandelijks 20gb maar op deze manier heb ik daar ook niets aan. 

Hallo @Ldv12, welkom op het KPN forum. 

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met een deel van de iPhone 11 toestellen


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Meer info lees je in het openingsbericht van onderstaand topic:
 

 


@Jeroen_dB ik zie dat het andere forum is gesloten.. ik heb een ander toestel toegestuurd gekregen en mij is toen ook beloofd dat ik mijn abonnements kosten terug gestort ging krijgen.. wanneer gaat dit gebeuren? 
 

Alvast bedankt.. 


Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek om de omruil te regelen. @Tante t 


Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek om de omruil te regelen. @Tante t 

Bedankt voor uw reactie.. dan weten we dat.. fijn weekend! 


@Jeroen_dB Ik heb zaterdag contact gehad met de klantenservice van KPN. Zij gaven aan dat ik gister ochtend of vandaag (vanochtend) terug zou worden gebeld door de afdeling die deze klachten afhandelt. Ben helaas niet gebeldâ€Ĥ.


Ik heb een aantal weken geleden eindelijk de Iphone 12 gekregen ivm de storingen met de Iphone 11. Er is mij ook compensatie van de abonnementskosten beloofd, vanaf juli 2022 (toen de storing begon) tot en met de verzending van het toestel. Ik heb tot op heden die compensatie nog niet binnen gekregen. Graag hoor ik van jullie wanneer ik dit kan verwachten. Ik heb 5 maanden (!) op de iphone 12 gewacht, ik hoop dat deze compensatie sneller zal gaan. 

 

Admin: topics samengevoegd