Sinds maart heb ik al problemen met de Iphone SE, het toestel is teruggestuurd, echter en mei dit jaar bleken de problemen nog niet opgelost. Ondanks de vele bezoekjes aan de winkel, de loze adviezen op mijn telefoon te updaten en een nieuwe simkaart heb ik nog steeds geen verbinding wat leidt tot geen internet en niet bellen en gebeld worden. Ik word door KPN onbeschoft behandeld. Ze beloven tickets aan te maken en contact te leggen met andere afdelingen. Ook heb ik een officiële klacht ingediend tegen KPN waarop werd gezegd tegen mij, wij kunnen hier niks mee, dit ligt bij de technische afdeling. Deze zogenoemde technische afdeling die mij al maanden geleden zou hebben moeten contacten voor reparatie/schade/niet deugdelijk product heeft nooit contact opgenomen. Bij de klantenservice word ik brutaal en onbeschoft bejegend! Tot op heden zit ik met een niet werkende telefoon wat leid tot stress en schade. De klacht ligt nu bij de geschillencommissie aangezien KPN niet wil meewerken in het denken aan een oplossing. Als consument voel ik mij misbruikt en misleid. Ik zou vooral mensen willen waarschuwen geen abonnement bij KPN af te sluiten. De service is waardeloos!!
Bladzijde 1 / 1
Hoi ​
Dat klinkt allemaal niet fraai. Deze community is voornamelijk bedoeld als plek waar klanten elkaar helpen. Wij springen af en toe bij en wijzen klanten de weg.
Zo te lezen heb je je klacht al bij de juiste afdeling neergelegd. Ik hoop oprecht dat daar een positieve oplossing uit gaat rollen. Verder kan ik helaas niks voor je betekenen.Â
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.