Skip to main content

Mevrouw heeft tweemaal met verkeerd klantnummer abos aangevraagd door toedoen van medewerkers en nalatenschap is dit tot 3 aanvragen vanaf januari steeds fout gegaan. Nummerbehoud is dus steeds van 4 nummers niet goed gegaan, nu hebben we eindelijk het goede klantnummer xxx maar nu is de derde aanvraag al gestart met nieuwe nummers dus zit mevrouw aan vier contracten vast. Save kan nu niks meer doen contracten zijn bindend. Geadviseerd om klacht aan te maken. Zij belt bijna elke week en meerdere mensen zouden terugbellen maar elke keer weer wordt ze niet teruggebeld. nu stapelen de problemen op en moet er snel worden geschakeld, want worden hele hoge kosten nu over meerdere abo's bij kpn en vodafone. Is ook thuis klant dus kunnen jullie haar helpen, want dit is echt een puinhoop. 

 

Beste optie nu zou zijn, creditering van kosten contracten en alsnog behoud van nummers met goede identieke klantnummer voor elk nummer, dat duurt dan een maand. Belangrijk dat contact word gehouden met mevrouw want zij spreekt steeds andere mensen. Probleem dan is dat er ook 2 nummers particulier zijn aangevraagd en 2 op zakelijk, terwijl alles zakelijk moet staan dus zou er ook nog contractovername moeten worden gedaan. Wat ook mogelijk is, is geld crediteren en 06 nummers alsnog eruit laten halen door BO en dan mevrouw bij vodafone laten blijven?

 

mevrouw gebruikt deze logging als klacht.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Hoi @Anna Marie 

Welkom op het forum van KPN.

Ik adviseer je om in contact te treden met het onderdeel zakelijke klanten van KPN.
Nu plaats je jouw vraag/probleem op het forum voor de particuliere klanten van KPN, die niet gaan over zakelijke abonnementen van KPN.

Je kunt KPN zakelijk op de volgende manieren bereiken:

Een medewerker van KPN zakelijk kan je dan helpen bij je vraagstuk en probleem.


Ik heb deze link van u collega gekregen waarin ik het in moest zetten en deze heeft dit bericht ook voor mij getypt.

ik word al 2 maanden van kastje naar de muur gestuurd 

nu ook weer


Hallo @Anna Marie ,

 

Ik heb deze link van u collega gekregen waarin ik het in moest zetten en deze heeft dit bericht ook voor mij getypt.

ik word al 2 maanden van kastje naar de muur gestuurd 

 

Ik zal je de juiste link geven. 

(Rekening houdend met wat je schrijft:)

Geadviseerd om klacht aan te maken.

Probleem dan is dat er ook 2 nummers particulier zijn aangevraagd en 2 op zakelijk, terwijl alles zakelijk moet staan dus zou er ook nog contractovername moeten worden gedaan.

mevrouw gebruikt deze logging als klacht.

 

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen van de particuliere afdeling van KPN indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Je kunt bij de klacht desgewenst ook een bijlage uploaden.   

Let op : de klacht komt uit bij particuliere afdeling van KPN, maar zij kunnen uiteraard snel schakelen met de zakelijke tak van KPN indien dit nodig blijkt te zijn.  


Hi @Anna Marie! Ik zie dat je twee supertips hebt gehad. 🙂

Ik adviseer je om in contact te treden met het onderdeel zakelijke klanten van KPN.
Nu plaats je jouw vraag/probleem op het forum voor de particuliere klanten van KPN, die niet gaan over zakelijke abonnementen van KPN.

Je kunt KPN zakelijk op de volgende manieren bereiken:

  • Het Forum voor zakelijke klanten: Zakelijk Forum
  • Telefonisch: 0800-0403  (Dag en nacht gratis bereikbaar. Houd je KVK-nummer bij de hand.)
  • Terugbel verzoek: Aanvraag Terugbel Verzoek

Dit is officieel wel de beste weg. Niet handig dat je de link van dit forum van mijn collega hebt gekregen gezien dit geen klachtenformulier is. 😬 Daarnaast werken we inderdaad alleen met de particuliere diensten. 

 

Geadviseerd om klacht aan te maken.

Probleem dan is dat er ook 2 nummers particulier zijn aangevraagd en 2 op zakelijk, terwijl alles zakelijk moet staan dus zou er ook nog contractovername moeten worden gedaan.

mevrouw gebruikt deze logging als klacht.

 

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen van de particuliere afdeling van KPN indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Gezien je inderdaad uit bent op het indienen van een klacht en al meerdere keren contact met de klantenservice hebt gehad, dan is dit ook een goede. 

Hopelijk is het nu snel opgelost, dat mag inmiddels wel. 😅


Kpn heeft er 2 particulier aangemaakt en 2 zakelijk deze hadden allemaal zakelijk moeten zijn dit was al fout 1.

Het advies van u collega was om het hier te plaatsen ook omdat er 2 particulier waren en dat ik dan sneller geholpen zou worden en iemand casus op zou pakken.


Helaas kan ik ook niet meer betekenen hierin dan de tips die eerder gegeven zijn. Ik heb mijn collega hierover ook feedback gestuurd, want die had ook op de hoogte moeten zijn van het feit dat dit een particulier forum is en we hier niet meer mogelijkheden hebben dan de reguliere klantenservice. 

Hopelijk lukt het via de bovenstaande tips!Â