Skip to main content


😡😡😡

vraag je andere nr aan   Ivm overlast 

vraag je bewust staat deze geheim de nr ook dat tie nergens vindbaar is ect.

zeg de eerste dame ja staat geheim

 

bel je later nog x terug na kpn vraag je nog x

staat me nr geheim dus al ik bel dat het xxxxx is

 

word weer gezeg ja.

 

schrik de verbazing:

iemand heb me nr en dan belt ineens iemand me op

 

Bel je kpn op, zeg je weer, dit is grof weg schandalig  Niemand die me nr heb,

en word ineens gebeld beweer jij dat mij nr xxxx is  klopt niet

 

vraag niet voor niks een nieuw nr aan ivm overlast. 
kan gvd  weer opnieuw beginne nr die nuet eens 24u oud is

door groffe fout van jullie die keihard gelieg ,

dus zeg bij deze een klacht in dat as week contact krijg met de afdeling.

die jonge man zeg wacht even. Sta in de w8

dan ineens word ik door gezet naar ze mob nr lorenzo word in ze voicemail gezegt

 

sorry dit pik ik niet

 

iemand die niet je nr heb kan je niet bellen.

niemand heb me nr

dan zeg hij klopt als iemand je nr heb kunne ze je niet bereiken 😡😡😡

 

wel dus. Jullie liegen heel hard.

 

kan nu niks meer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telefoonnummer heeft 10 cijfers, 3 of 4 staan er vast, het netnummer, dus die laatste 6 of 7 kun je er makkelijk bij verzinnen en gokken ze goed hebben ze je nummer te pakken.

Maar ben je gebeld door een bekende, of door van die drama verkopers, die werken met een systeem die automatisch nummers draait, de goede pakken er het "bel me niet register” bij en vallen je niet lastig als je dit niet wilt, de ergste klerelijers hebben daar lak aan.

Enige wat werkt bij overlast, niet opnemen en direct het nummer blokkeren, moet je wel een toestel hebben die dit ondersteund, andere oplossing, geen telefoon aansluiting hebben.

 


Heb je gekeken op https://www.mijnnummervermelding.nl of jouw nummer niet vermeld wordt?

In mijnKPN kan je instellen of jouw nummer wel of niet zichtbaar is op de factuur van een beller.


Een geheim nummer is niet vermeld in detelefoongids.nl en bij 1819. (dit zijn de officiële)

Verder moet je zelf instellen in het menu van je mobiel dat als jij iemand belt deze je nummer niet ziet (niet prettig voor gebelde, maar ja...)

Ook zou een geheim nummer op de nota van een ander die jouw belt in zijn specificatie met de laatste 4 cijfers afgeschermd moeten staan. Dus voor een mobiel dus 062356****. (2356 staat dus voor de wel vermelde cijfers, dat zullen dus voor jouw nummer andere zijn)


Hi @Lilien-123, wat ontzettend jammer dat je nieuwe nummer direct weer bekend is geraakt bij anderen terwijl je dat juist wilde voorkomen :slight_frown: Ik zie dat je hier een klacht over in hebt gediend en dat er vanuit deze klacht contact met je op is genomen. Volgens de notitie van de klachtbehandelaar is het nu in orde, maar ik zou graag ook van jouzelf willen horen dat ook echt het geval is. Weet in ieder geval dat je het meezenden van je nummer zelf kunt blokkeren in je toestel!