Skip to main content
Beantwoord

klacht winkelpersoneel

  • April 10, 2020
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Goede morgen,

Ik wil een klacht indienen over de zeer onvriendelijke houding van een winkelmedewerkster bij het kpn filiaal in Hengelo (ov).

Wij hebben eerst telefonisch contact gehad en dit was wel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Op aanraden van telefonist naar filiaal gegaan, maar deze dame was erg kortaf en onvriendelijk! Ze had er duidelijk geen zin in!

Hoop dat ze hier op aangesproken word!

Mvg 

 

R.G. Langkamp

 

 

Beste antwoord door Nadia

Hallo @Reinder1942, welkom op het KPN forum. Dank voor uw bericht. Dat is erg vervelend, uiteraard kan iedereen zijn dag wel eens niet hebben. Maar het is niet fijn als dat ook afstraalt op je klanten. Ik zal ervoor zorgen dat de feedback terecht komt bij de KPN winkel in Hengelo. Misschien dat ik mijn collega nog ergens mee kan helpen, in deze onzekere tijd is het voor iedereen lastig om goed met de nieuwe situatie om te gaan.

Is uw vraag verder volledig en naar tevredenheid beantwoord in de KPN winkel? Of kunnen we ook nog iets voor u betekenen? Dan hoor ik het graag :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2020

Hallo @Reinder1942, welkom op het KPN forum. Dank voor uw bericht. Dat is erg vervelend, uiteraard kan iedereen zijn dag wel eens niet hebben. Maar het is niet fijn als dat ook afstraalt op je klanten. Ik zal ervoor zorgen dat de feedback terecht komt bij de KPN winkel in Hengelo. Misschien dat ik mijn collega nog ergens mee kan helpen, in deze onzekere tijd is het voor iedereen lastig om goed met de nieuwe situatie om te gaan.

Is uw vraag verder volledig en naar tevredenheid beantwoord in de KPN winkel? Of kunnen we ook nog iets voor u betekenen? Dan hoor ik het graag :)