Skip to main content

KPN blijkt steeds slechter te worden in dienstverlening !

3 uurtjes geleden telefonisch een nieuwe S22 256GB phantom black besteld.

De website aanbieding met 12GB data was 41,50 per maand, maar de verkoopmedewerker maakte er 40 van. Netjes , zou je denken…

Maar uurtje later email bevestiging van de bestelling, om te huilen !

Bleek een 128GB toestel op te staan en dan nog 42,50 per maand ook !!

Direct weer gebeld met de verkoopafdeling.

Enige optie bleek om deze bestelling te annuleren en morgen een nieuwe vestelling te doen. Nou, oke dan..

Bleek dat deze bestelling niet geannuleerd kon worden omdat hij al verpakt is en morgen verzonden gaat worden !? Hij zei dat ik dan het pakketje maar aan de deur moet weigeren als enige optie om te annuleren !?

Hoe gaat KPN om met mijn wettelijk recht om te annuleren !!?

Tevens bleek dat voor deze koop automatisch mijn abonnement verlengd is, maar dat ook daar wat systeem "foutjes" gemaakt zijn zodat ook dat niet meer geannuleerd kan worden !?

 

Benieuwd hoe dit gaat aflopen, maar geen goed gevoel over !

Ik zal niet snel nog iets bij KPN bestellen en zal eens rondkijken naar een andere provider die nog wel weet wat klantenservice nog betekent.

"Klant is koning" zeiden ze ooit…

Maar die jonge medewerkers bij KPN hebben daar nog nooit van gehoord.

Ze kennen alleen vaste regeltjes waardoor alles fout loopt. Zoiets ken ik nog van vroeger..."befehl ist befehl", structuur MOET gevolgd worden, wie dan ook de dupe wordt !

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt gorigineel topic]

Ik wordt niet de dupe.

Ik BEN al de dupe !

En alle klanten die zoveel MOEITE EN TIJD kwijt zijn aan problemen die KPN veroorzaakt en weigert TIJDIG ZELF op te lossen !


Zelfs bij de KPN klantenservice staat wel "annuleren en wijzigen" maar alleen de kernactiviteiten van KPN zelf, NIET betreffende de bestelling van producten!


wat is precies je probleem ? want je topic na zoveel jaren bumpen is ook niet de bedoeling 


Tja foutjes zijn menselijk. Heb ook wel eens het verkeerde bij bol.com besteld en toen ik het wou annuleren was het al ingepakt. Ik heb het geweigerd aan de deur en 2 dagen later me geld terug. Bij KPN zal het niet anders gaan. Nu geef je aan al de dupe te zijn, ik zou morgen even afwachten en het pakket niet aannemen. 

Uiteraard wel; Super lullig dat het fout gaat, je besteld een nieuwe telefoon en dan ga je er ook op verheugen ook.


Klinkt simpel.

Alleen heb ik van KPN geen phone meer nodig, en ook geen abonnement meer.

Maar jnmiddels is wel automatisch mijn abonnement verlengd en een BJR registratie gedaan.

Zal DAT ook "automatisch"  terug gedraaid worden ?


BKR


Hi @Haps en welkom op het forum! Jeetje dat loopt niet zoals het zou moeten. 😥 Ik snap dat je daar op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van wordt. 

Je kunt de bestelling inderdaad weigeren aan de deur, dat is hopelijk inmiddels gebeurd. Je ontvangt het toestel dan niet, en je bestelling wordt daarmee dus ook geannuleerd. Daarmee verdwijnt de BKR registratie ook, dus dat zit goed. 

Niet leuk dat het zo gelopen is, en ik wou ook dat dit anders was gegaan. Het verleden kan ik niet meer rechtzetten, maar mocht je in de toekomst nog ergens vragen over hebben, maak gerust weer een topic aan! 


Dank je Sanne, maar ik hoef niet veel topics meer aan te maken. Ik ging vroeger naar KPN vanwege de uitstekende service maar die is inmiddels te hard achteruit gegaan.

Ik ben al zoekende naar een andere provider voor mobiel en thuis..