Skip to main content

9 februari ben ik in de winkel in Breda van jullie geweest en heb ik een nieuwe Huawei p30 pro met een nieuw zakelijk abonement, aller eerste keer dat ik bij jullie een abonnement  heb genomen. Ik heb hier alleen 1 bon mee met factuur, maar geen mail of iets. Nu wil ik me aanmelden op de app en m'n mobiel koppelen maar dit lukt niet want ik heb geen klantnummer van jullie. Kunnen jullie mij helpen?

Hoi @Romydkx en welkom op het forum. :smile: Als het om een zakelijk abonnement gaat kun je hiervoor het beste op het zakelijke forum terecht. In dit topic heb ik echter het antwoord gevonden waar je naar zoekt vermoed ik, voor het gemak zet ik het hier neer:

“Het klantnummer van uw telefoonnummer (en vermoedelijk ook de andere zakelijke abonnementen) staat altijd vermeld op de factuur. Ik kan mij voorstellen dat u zelf de factuur niet krijgt, maar dat deze naar de administratie gaat. Wij zijn niet gemachtigd om het klantnummer te verstrekken, dus ik adviseer om intern op zoek te gaan naar een factuur.”

Op deze manier kun je het klantnummer achterhalen. Als je geen bevestiging van je abonnement en bestelling per mail hebt gekregen raad ik je sowieso aan om een bericht op het zakelijke forum te plaatsen, dan kunnen mijn collega's hier achteraan. Mocht je telefonisch contact prettiger vinden, dan kun je ook bellen met 1200 vanuit het 06-nummer waar het om gaat. :slight_smile:


Reageer