Skip to main content
Vraag

Kom ik ook in aanmerking voor een gratis smartwatch bij mijn Samsung Ultra s26?

• April 11, 2026
  • 14 reacties
  • 137 keer bekeken

Actie smartwatch enz blabla 

Heb 2x samsung ultra s26 gekocht

Ik hoor van me zus dat ze een free watch mag uitkiezen gezien alle promo. 

Deze wil ik graag ook

14 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 11, 2026

Even bij de bestel- en actievoorwaarden kijken zowel bij KPN als Samsung ​@Ikweethetniet2026 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 11, 2026

Hallo ​@Ikweethetniet2026 ,

Bedoel je deze?

Samsung KPN Voor Jou promotie

Bij aankoop van de Galaxy S26 Series bij KPN ontvang je van 10 april 2026 t/m 13 april 2026 een Galaxy Watch8 (LTE, 40 mm graphite) of Galaxy Tab A11+ LTE cadeau. 

- Deze promotie loopt van vrijdag 10 april 2026 t/m maandag 13 april 2026, zolang de voorraad strekt (maximaal 500 registraties, daarna sluit het formulier).

Actie voor jouw code heb ik en mijn man niet gehad.

Heb zakelijk abonnement 2

Privé 2 

Glasvezel all in

Beetje zuur 

Ok heb het dan als pre order besteld, nou voel me echt gewaardeerd als jaren klant bij kpn sinds 2008 

Thuis en mobiel!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 11, 2026

Actie voor jouw code heb ik en mijn man niet gehad.

Elke vrijdag zijn er speciale acties. Soms moet je er op tijd bij zijn. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 11, 2026

Ok heb het dan als pre order besteld, nou voel me echt gewaardeerd als jaren klant bij kpn sinds 2008 

Thuis en mobiel!

Helaas loopt deze actie alleen dit weekend. 

Bedoel je deze?

Bij aankoop van de Galaxy S26 Series bij KPN ontvang je van 10 april 2026 t/m 13 april 2026 een Galaxy Watch8 (LTE, 40 mm graphite) of Galaxy Tab A11+ LTE cadeau. 

- Deze promotie loopt van vrijdag 10 april 2026 t/m maandag 13 april 2026, zolang de voorraad strekt (maximaal 500 registraties, daarna sluit het formulier).

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 13, 2026

Goedenavond ​@Ikweethetniet2026 , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Dit zijn acties vanuit Samsung zelf en staat dus los van de provider (in dit geval KPN). Had je bij een andere provider gezeten was de kans groot geweest dat je ervaring precies hetzelfde zou zijn. 

Thuis en mobiel!

Dat vind ik dus oprecht jammer om te lezen maar hopelijk is het voor jou nu ook duidelijk dat dit een actie is van Samsung zelf en niet vanuit KPN. Omdat wij natuurlijk ook Samsung producten verkopen kun je via KPN ook gewoon gebruik maken van zo'n actie maar wij bepalen daar verder niks in (zoals actievoorwaarden en dergelijke). Mocht je hier toch nog verdere of aanvullende vragen over hebben, laat het dan vooral ook weten!

@Jan van KPN 

Ter transparantie heb ik samsung benaderd omtrent actie . Zie bijgevoegd bericht 

Het betreft 2 aansluitnummers , degelijk is er wel een toereiking vanuit samsung maar bal ligt nu bij kpn. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 13, 2026

@Ikweethetniet2026 

Jij hebt in dit topic aangegeven dat jij twee zakelijke abonnementen hebt. 

Wellicht is het dan ook een actie vanuit KPN Zakelijk. Dit is het platform van de particuliere tak. 

Voor de duidelijkheid 

4 mobiel

Allen particulier

2 prive 

En rest word vr werkgerelateerd gebruikt. Maar jullie zien mijn klantgegevens.  

De bal ligt nu bij kpn !

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 13, 2026

Thuis en mobiel!

Helaas loopt deze actie alleen dit weekend. 

Bedoel je deze?

En gaat het wel om deze actie(??), dan val je bij buiten de boot als je de telefoon niet in deze vier dagen hebt gekocht. Voor klachten daarover kun je bij Samsung zijn, het is hun actie. 

@Noordzee lezen is heel moeilijk blijkbaar.

Bovenstaande is vanuit samsung

@Jan van KPN gaat kpn nog een oplossing bueden lettend op dat samsung cs duidelijk antwoord geeft op mijn klacht !

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 14, 2026

Thuis en mobiel!

Je weet heel goed hoe de vork in de steel zit. 

Verder ontvolg ik nu dit topic, want dit heeft verder geen zin. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Ikweethetniet2026. Ik heb je bericht een klein beetje aangepast, want het is wel de bedoeling om vriendelijk tegen elkaar te blijven op deze Community. Het is prima dat je hier je klacht kenbaar maakt en er graag over wilt hebben, maar doe dat wel met respect naar elkaar.