Skip to main content
Antwoord

Komt de OnePlus 15 ook te koop bij KPN?

• November 12, 2025
  • 2 reacties
  • 163 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Komt de OnePlus 15 ook te koop morgen bij KPN of is hij alleen te bestellen bij bijvoorbeeld Belsimpel?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Ronald31 ,

Op dit moment heeft KPN dat merk helemaal niet in het assortiment. Dus de kans dat deze telefoon morgen al ineens te koop is bij KPN acht ik niet heel groot. 

Update donderdag 13 november: Zoals verwacht staat die telefoon nu niet te koop bij KPN. 

Maar je kunt inderdaad prima die telefoon zelf kopen bij allerlei winkels zoals bv bij BelsImpel.  

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 12, 2025

Hallo ​@Ronald31 ,

Op dit moment heeft KPN dat merk helemaal niet in het assortiment. Dus de kans dat deze telefoon morgen al ineens te koop is bij KPN acht ik niet heel groot. 

Update donderdag 13 november: Zoals verwacht staat die telefoon nu niet te koop bij KPN. 

Maar je kunt inderdaad prima die telefoon zelf kopen bij allerlei winkels zoals bv bij BelsImpel.  

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Ronald31, One PLus is niet een merk dat wij op dit moment aanbieden. Gelukkig is het wel dat partijen zoals BelSimpel deze toestellen aanbieden in combinatie met een KPN abonnement. Het enige verschil is dat dan de andere partij verantwoordelijk is voor het toestel en de levering er van. 

Of OnePlus ooit in het aanbod komt? Daar kan ik verder niets over zeggen.Â