Skip to main content

Hallo,

 

Als onderaannemer voor KPN Netwerk regelen wij de schouw werkzaamheden voor de glasvezel uitrol. Hierbij plannen wij vaak via sms afspraken voor bewoners die we niet thuis treffen. Dit wordt dan vaak met 1 bericht naar meerdere bewoners gestuurd. Helaas ervaar ik hiermee problemen sinds een aantal weken.

Telkens als ik een sms probeer te sturen naar meerdere personen krijg ik een melding dat bericht versturen is mislukt. Ik heb van alles geprobeerd met de instellingen, contact opgenomen met de klantenservice, maar nog steeds hetzelfde probleem. 

Tijdje terug werkte het voor even normaal, maar na een aantal berichten werd mijn nummer geblokkeerd, zelfs met actieve sms gesprekken. Kon op gegeven moment helemaal geen berichten meer versturen, alsof het door een spam filter werd geblokkeerd.

Dit maakt het zeer lastig voor ons om ons werk te doen en zou graag dit eindelijk opgelost willen hebben.

Een onderaannemer van KPN die zich hier meldt vanwege een probleem...dat komt niet heel professioneel over allemaal...


@Haidar Hoi Haidar, van harte welkom hier. Dit is het forum voor consumenten-klanten en gebruikers bij KPN. 

 

Ik begrijp heel goed dat dit probleem met smsen jouw werkzaamheden in de weg zit. Gezien je verhaal ga ik er vanuit dat je een zakelijke aansluiting hebt, dan wel een eigen ingang bij de Technische Dienst voor ondersteuning bij jouw bedrijfsapparatuur. Je bereikt KPN zakelijk via deze contactpagina, of eventueel via het KPN Zakelijk forum.


@Haidar Hoi Haidar, van harte welkom hier. Dit is het forum voor consumenten-klanten en gebruikers bij KPN. 

 

Ik begrijp heel goed dat dit probleem met smsen jouw werkzaamheden in de weg zit. Gezien je verhaal ga ik er vanuit dat je een zakelijke aansluiting hebt, dan wel een eigen ingang bij de Technische Dienst voor ondersteuning bij jouw bedrijfsapparatuur. Je bereikt KPN zakelijk via deze contactpagina, of eventueel via het KPN Zakelijk forum.

 

Bedankt @Alexandra, ik zal het even op de zakelijke forum navragen.