Skip to main content

Ik wil mijn ongenoegen delen met jullie 😉

 

Ik kreeg een mooie aanbieding omdat ik met de sim van ons zoontje overstapte van simyo naar kpn.

3gb data voor 10,00 per maand, wat blijkt nu, na een tijdelijk wijziging is opeens de korting verdwenen en moet ik 2 jaar 5 euro per maand meer gaan betalen. 

ik was ervanuit gegaan dat bij het terugzetten van het abonnement (naar 3gb) de korting weer tevoorschijn zou komen.😏

De helpdesk melde mij zojuist dat dan de korting dan automatisch verdwijnt.

ik voel mezelf nu eigenlijk als hele goede klant een beetje bedonderd door kpn

Je had gewoon bij Simyo (KPN-dochter) moeten blijven. naast YouFone (ook KPN-dochter), nog steeds de goedkoopste.

Als het goed is kun je binnen 14 dagen het abo weer opzeggen. even goed alle mails goed lezen @marcel41 


Klopt maar mbs delen gaat dan niet meer 


Klopt maar mbs delen gaat dan niet meer 

Dat klopt, maar dat is ook geen gemis, want bij Simyo krijg je dubbele data en dubbele belminuten voor een prijs waar KPN, volgens mij, niet tegenop kan, maar goed, het is jouw keus. @marcel41 als je ook een thuisabo hebt bij KPN.


Hallo @marcel41, ik begrijp dat jij je abonnement hebt veranderd binnen de kortingsperiode en dat nu deze korting verdwenen is? Voor zover ik weet, loopt deze korting mee. Mocht je het idee hebben dat er iets niet klopt, kan je het beste nog eens telefonisch contact met ons opnemen via 0800-0402. Mijn collega's kijken graag met je mee. 


Reageer