Skip to main content

Dit bericht is alleen bedoelt voor KPN-klantenservice.

Robot klantenservice stuurt mij niet door naar een mens , maar stuurt mij op keer naar dit forum.

Bellen wil ik zelf niet.

Ik gebruik een mobiel plus één nummer voor mijn werk.

Krijg van mijn volgend tijdelijke werkgever een werktelefoon met nummer waardoor mijn eigen mobiel plus nummer tijdelijk ongebruikt in de la ligt. Ongebruikt en toch maandelijks betalen is weggegooid geld.

Kan ik mijn eigen nummer tijdelijk op standby zetten waardoor ik niet onnodig kosten hoeft/moet maken of moet ik het abonnement stopzetten en mettertijd een nieuw nummer aanvragen bij KPN of andere provider?

Als mijn tijdelijke baan stopt wil ik weer gebruik maken van dit mobiel.

Als ik voor 01-08-2023 geen antwoord heb zeg ik dit abonnement op …...

Hallo @19bellen je kunt je abo maandelijks bijstellen naar boven of naar beneden.

In jouw geval zou je internetdata op 0 (nul) kunnen zetten en, indien mogelijk, zo min mogelijk belminuten. Dan gaat je aboprijs omlaag.

 

 


Omzetten naar prepaid is misschien ook een optie


Beste JanD van KPN-klantenservice.

 

ik wil niets betalen gedurende de tijd dat ik tijdelijk een werktelefoon krijg.


Omzetten naar prepaid is dan inderdaad de beste optie, let er wel op dat als je een prepaid kaart een half jaar niet gebruikt deze vervalt. Het beste kan je dan elke 5 maanden een wekker zetten en even een sms'je naar je zelf sturen.


Beste JanD van KPN-klantenservice.

 

ik wil niets betalen gedurende de tijd dat ik tijdelijk een werktekening krijg.

De meeste reacties op dit forum zijn van consumenten, medewerkers van het forum kan je herkennen aan het kpn logo achter hun naam. JanD is dus ook geen medewerker van KPN


Omzetten naar niets zal niet gaan zonder je nummer kwijt te geraken


Beste KPN-klantenservice,

 

Is omzetten van abonnement naar prepaid en mettertijd van prepaid naar abonnement gratis?


Beste KPN-klantenservice,

 

Is omzetten van abonnement naar prepaid en mettertijd van prepaid naar abonnement gratis?

Ja, hiervoor zal je wel moeten bellen naar 0800-0402. Als het voor een periode van langer dan 6 maanden is zal je eenmalig wat prepaid tegoed moeten opwaarderen. Dit kan volgens mij al vanaf 5 euro.


Bedankt voor de reacties. Ik ga het abonnement opzeggen 


Einde onderwerp. Abonnement is opgezegd.