Skip to main content

Hallo KPN,

 

Ik heb een mobiel abonnement KPN 2021 3 GB en onbeperkt bellen/sms. Ik overweeg om naar Frankrijk te gaan, en daar mijn smartphone als mobiele hotspot te gebruiken.

Ik heb 2 vragen:

  1. Als ik over mijn datalimiet ga, wat zijn dan de kosten?
  2. Ik zie dat een Extra 1 GB bundel 7.99 euro kost. Komt het er eigenlijk op neer dat ik dit moet nemen?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Huib Veenhof

U kunt bij KPN nooit over uw datalimiet gaan. Want dan stopt het gewoon. Dus er zijn geen extra kosten.

U kunt beter uw bundel omhoog zetten. Dat is veel goedkoper. Dus van die 3 GB maakt u bijvoorbeeld 20 GB. Dat u elke maand 1 keer doen, die databundel wijzigen. Maar let wel: het gaat volgende factuurmaand pas in. Dus doe het ruim op tijd. Na de vakantie kunt u de databundel weer terug zetten naar 3 GB. 


Voor je meteen aan de slag gaat met je bundel te wijzigen, op dit moment kan dat niet online. Storing !


En als je nu je bundel verhoogt gaat dat pas per factuur periode juli in.


@Henry Staverman Hi en van harte welkom hier Henry. Zoals je ziet denken we hier op het forum graag met je mee 🙂 Goed om te zien dat je al zo veel informatie gekregen hebt!

Mocht je nog verder willen lezen over internet in het buitenland, lees dan ook ons Mobiel in het buitenland topic eens door:

 


Hartelijk dank voor jullie antwoorden!

Wat mij betreft is de vraag beantwoord!