Skip to main content
Ik heb sinds 11 juli een abonnement bij KPN. Ik kwam van onbeperkt bellen af en belde nooit heel veel. Nu teruggegaan naar 300 minuten, maar ik vraag me af of dat niet net te krap is. Als ik nu op jullie site kijk dan zie ik dat bij sim-only abonnemnten er maar 1 euro prijsverschil zit tussen 300 min en onbeperkt bellen. Kan ik voor 1 euro extra ook upgraden naar onbeperkt bellen?



Alvast dank voor de reactie.
Goedemiddag @SjorsC, bedankt voor je bericht!



Of het te krap is, kan je alleen zelf achter komen 🙂 Je hebt nu, omdat het abonnement op 11 juli is ingegaan, niet de volledige 300 minuten ontvangen maar ongeveer 1/3 hiervan (zo'n 100 denk ik). Per de 1e van de maand krijg je weer een volledige bundel, en kan je misschien in augustus testen of het genoeg is of niet..



De eerste maand van je abonnement kan je geen wijziging aanbrengen in de hoogte van het abonnement. Dus pas midden augustus (11 augustus) zou je het abonnement eventueel kunnen aanpassen / verhogen voor de maand september. Dit zou ook mogelijk moeten zijn via MijnKPN, en anders via onze klantenservice!

Reageer