Skip to main content
Ik ontving mijn factuur factuurdatum 12 september 2019.

Ik ben vreselijk geschrokken het bedrag en dan met name het bedrag van €18,35 zijnde servicenrs. en verkeer. Op 28-08 heb ik gebeld om mijn data op mijn mobiel te verhogen dat is toch een service van KPN. Dat is voor deze service € 18,35 moet betalen gaat mij veel te ver. Ik vindt het schandalig dat KPN hier zo veel voor rekent. Dit moet volgens mij een gratis dienstverlening zijn. Een en ander heb ik al nagezien op Google en hier zijn vele klachten over richting KPN. In diverse gevallen heeft KPN deze kosten dan ook terugbetaald. Ik verzoek U beleefd om ook deze kosten aan mij terug te vergoeden. Mocht U hierin niet tegemoetkomen dan zal ik overwegen om mijn contract bij U te gaan beeindigen en bij een andere provider die dit niet berekend mij aan te gaan melden.

Met vriendelijke groet,

A.v.d.Bogaard-Diepvoorde



Admin: privégegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel
Heb je wel met 0800-0402 gebeld? Dat is namelijk het gratis nummer,...



Waarschijnlijk heb jij met kpn via een nummerinformatiedienst contact gehad zij brengen voor hun 'service' kosten in rekening, deze kosten zal kpn ook niet gaan vergoeden.
Beste @tore40ri39, welkom op het forum! Ik zie inderdaad dat u gebeld hebt met 1888. U kunt daar telefoonnummers opvragen en die dienst kan u dan ook doorverbinden met de betreffende persoon/het bedrijf waar u mee wilt spreken. Als u een volgende keer de KPN klantenservice wilt bellen, dan kunt u het beste, zoals Jeroen hierboven aangeeft, bellen met 0800-0402. Dat is het gratis telefoonnummer van onze klantenservice en u krijgt dan meteen een collega te spreken.