Skip to main content
Hi KPN,



Ik heb 'vroeger' een tijdje het KPN Premium plus abonnement gehad, hierbij kreeg je ook in voorteellanden een bundel die je kon gebruiken voor bellen / sms / internet. Zie ook jullie site.





Dit 'premium plus' abonnement bieden jullie niet meer aan, is dit dan hetzelfde als het 100/200Gbyte abonnement en krijg je dan ook deze voordelen? Het is allemaal wat onduidelijk.





En overigens op de eerstgenoemde site wijst de koppeling naar de 50 Voordeellanden wel naar een andere URL, maar komt weer op 'zichzelf uit'...



Dank voor het verlossende antwoord / de verduidelijking!
Hoi Robbert.



Dit hebben we in het verleden inderdaad gehad, tegenwoordig niet meer. Voordeel is wel dat het huidige Premium abonnement goedkoper is geworden dan de vorige versie inclusief die bundel. Je zult dus de bundel los moeten kopen wanneer je deze nodig hebt.



Mag ik nog even de link van je waar je de informatie hierboven bij ons de website ziet staan? Dacht zelf dat alles al is aangepast. 🙂
Hi Alex,



Dank voor je antwoord. Niet het antwoord waarop ik hoopte, maar alsnog dank...



Andere alternatieven waar zoiets onderdeel is van een abonnement (voor privépersonen en niet zakelijk) zijn er dus niet is mijn conclusie?



De link staat in m'n startpost: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/binnen-eu.htm en daar onderaan de pagina staat het stukje.



Toch bedankt voor je hulp!

Robbert
Nee, zover ik weet niet. Maar ik ga dit wel navragen hier voor de zekerheid aangezien die tekst nog wel op de website staat. Ik vermoed dat dit nooit is aangepast maar ik kom hier nog op terug.
Edit: Ik heb al antwoord. Helaas zoals ik dacht, een stukje tekst dat nog niet is aangepast. Dit zal alsnog worden gedaan, sorry voor de verwarring en dankjewel voor het melden.