Ik heb KPN 500 buitenland werkt niet. Help pp
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Ik heb KPN 500 buitenland werkt niet. Help pp
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Als eerst om een duidelijk en helder beeld te krijgen, om welke buitenlandbundel gaat het precies?
In welk land (buiten de EU) wil je die buitenlandbundel activeren?
Graag hier even een antwoord geven, zodat we je goed kunnen helpen hierbij.
Ik zit in Suriname. Gaat om de buiten EU bundel 500
Hoi
Heerlijk dat je momenteel in Suriname bent, waar het waarschijnlijk warmer en zonniger is dan hier in Nederland.
Hierbij de buitenlandbundels voor Suriname, met bijbehorende codes om die te activeren:
100 MB/min/sms
kosten 9,99 euro per activatie
Sms VOORDEEL 100 AAN naar 1266
500 MB/min/sms
kosten 39,99 euro per activering
Sms VOORDEEL 500 AAN naar 1266
Zorg er wel voor, dat je een goede mobiele verbinding (4G) hebt op één van de mobiele netwerken van Suriname.
Ook moet (data-) roaming aan staan op je smartphone.
Laat nog even weten of het je is gelukt, om de buitenland bundel te activeren.
Michel,
Ja hoor lekker warm. Ik heb de bundel geactiveerd. Ook bericht ontvangen. Dataroaming staat aan en telefoon ook uit en aangedaan. Doet het nog steeds niet.
Hoi
Goed en fijn om te horen, dat het activeren van de buitenlandbundel goed is verlopen.
Alleen krijg je nog een aparte sms, op het moment dat de buitenlandbundel daadwerkelijk actief is op je mobiele aansluiting van KPN.
Ook kun je handmatig binnen de instellingen van je smartphone (bij Mobiel Netwerk of Netwerkinstellingen), zoeken naar een ander en beter mobiel netwerk op de locatie waar je momenteel verblijft.
Het kan zijn, dat je nu op een netwerk zit met een slecht bereik of waar mobiele data niet op mogelijk is.
Bij het laten zoeken krijg je alle beschikbare netwerken onder elkaar, kies dan degene met het beste bereik en 4G.
Heerlijk
Fijn dat het aanzetten van de buitenlandbundel gelukt is, met hulp van Michel. Ben je ook al verder gekomen met de verbinding? Hier vind je ook verschillende tips voor goed internet (roaming) in het buitenland:
Hoi hoi allen,
Ik zal alles uitproberen wat jullie met mij hebben gedeeld. Ik kom er dan op terug...thank you
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.