Skip to main content
Goedemiddag,



Reeds jaren hebben wij kpn internet en TV. Het bevalt goed dus heb ik ook mijn mobiele abonnement om laten zetten teneinde gebruik te maken van KPN compleet met de bijbehorende 5 euro per maand korting.

Op dit moment is mijn nieuwe KPN simkaart geactiveerd en hij doet naar tevredenheid doch zie ik in mijn kpn mijn mobiele abbo niet terug en in mijn contract geen 5 euro kpn compleet korting.

Kan dit opgelost worden?



Bvd en de groeten Nathalie
Ik heb inmiddels herhaaldelijk geprobeerd via zowel de site als de app mijn mobiel toe te voegen aan mijn kpn teneinde gebruik te maken van kpn compleet. Ik krijg consequent het bericht dat mijn telefoonnummer niet hoort bij een consumentenproduct van KPN.

Ik zie andere vragen binnenenkele uren beantwoord worden. Ik wil ook graag antwoord.
Ennnnn nu kan ik ineens niet meer bellen.... De nieuwe KPN simkaart leek te zijn geactiveerd maar ik moet toegeven dat dit de eerste keer was dat ik ermee probeerde te bellen. Naar uw klantenservice. Dus klantenservice reageer alstjeblieft wanthet lijkt erop dat ik niet kan bellen.
Goedemiddag @Nathalie1983. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om het mobiele nummer aan te melden voor de voordelen van KPN Compleet. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer