Skip to main content

Mijn mobiel abonnement moet verlengd worden. Nu heb ik een KPN Compleet voordeel met dubbele data. Als ik ga verlengen kan ik dit volgens mij niet meer selecteren. Men spreekt elke keer over KPN Hussel. Klopt het dat het voordeel van dubbele data niet meer wordt aangeboden?

Hallo @VincentvM72 ,

KPN Compleet is in oktober 2019 vervangen door KPN Hussel. Verlengen op basis van KPN Compleet kan niet meer. Het klopt dat er bij KPN Hussel geen dubbele data wordt gegeven. Kijk daarom ook goed na of KPN Hussel wel goed uitpakt voor jou. 
Verlengen is niet verplicht. Je kunt ook gewoon jouw oude abonnement ongewijzigd laten doorlopen tegen dezelfde prijs en voorwaarden. Ben je toe aan een nieuwe telefoon? Dan kun je ook zelf ergens een nieuwe telefoon kopen. 
Hieronder de voornaamste verschillen tussen KPN Compleet en KPN Hussel: Daarbij opgemerkt dat bij de goedkoopste mobiele abonnementen nog maar 2,50 euro korting per maand wordt gegeven. 

 

 


Vraag op de zinsnede: "Daarbij opgemerkt dat bij de goedkoopste mobiele abonnementen nog maar 2,50 euro korting per maand wordt gegeven"

Ik weet 100% zeker dat mijn mobiele abonnement gekoppeld is aan m'n Thuis abonnement (laatst nog bevestigings-SMS en -mail ontvangen), en dus dat ik dit voordeel "Korting op Mobiel" / Hussel voordeel zou moeten ontvangen. Echter, momenteel is dit niet het geval. @Kpn, hoe lossen jullie dit op?

Alvast bedankt voor reactie.


@T. Steen, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik even na hoe het staat met de korting.


@Alex_P , profiel is aangevuld met klantnummer(mobiel) en klantnummer(internet/tv). Is dit voldoende wb relevante gegevens? Laat het mij weten aub.

Wederom alvast bedankt je reactie.


Doe ik graag, ik zie dat die korting van € 2,50 aan staat. Dit hoor je op de volgende factuur ook terug te zien. Laat het me hier weten mocht dat niet het geval zijn. 


Ben ik ook benieuwd naar dan.

In principe stond de €2,50 korting al "aan", al sinds een jaar.

M'n kosten moeten in ieder geval €16,00 (incl. de korting) p. maand zijn. Ipv de €18,50 van afgelopen factuur van maart.

Mocht de april factuur dus alsnog €18,50 aangeven, klop ik vanzelf weer aan.

Fijne avond!