Skip to main content

De simkaart van Movistar die ik gebruik voor itv in Spanje werkt alleen achter een vpn of via Ziggo.

Dit komt volgens de helpdesk van Xs4all doordat kpn geen roamingcontract heeft met Movistar. De kpn helpdesk bleef het antwoord overigens schuldig.

Het zou dus handig zijn als op de site van kpn een lijst staat met roamingpartners, nu ben ik 20 euro kwijt. 

Hans Noordhoek

De keuze voor Movistar is omdat Vodafoon te belast is en tv kijken op mijn tablet onmogelijk is.

 

Admin: nummer verwijderd met het oog op de privacy en verplaatst naar profiel.

@N8w8 

Zit je in Spanje of Nederland?

Indien je in Spanje je zit met je Movistar simkaart dan heeft dit niks te maken met een kpn roamingcontract en Movistar.

Misschien dat er bij Movistar een probleem is om het itv (internet) verkeer te routeren naar de kpn itv servers. Waardoor het niet werkt. Je tablet krijgt namelijk een IP adres van Movistar en met dat IP adres gaat u naar de kpn itv servers in Nederland.

Ik denk dat u bij Movistar een klacht moet indienen.

 

 

 


Hoi @N8w8, welkom hier.

Je kan inderdaad niet met jouw Spaanse Movistar simkaart naar ITV Online kijken. Wel kan dit met jouw KPN simkaart via een buitenlande provider. Ook via Movistar kan dat. Andere providers die je in Spanje kan gebruiken mits dekking hebben zijn Vodafone, Orange, Digi en Xfera. 

Verder kan je natuurlijk via de wifi ook kijken naar ITV Online.Â