Skip to main content
Vraag

KPN Hotspot werkt niet meer sinds ontvangen NL Alert

• June 1, 2026
  • 12 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wij zitten in gebied met kpn hotspot, kregen de nl alert, sindsdien doet kpn hotspot t niet meer......ook apart

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

12 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 2, 2026

En je kan dit nergens melden bij kpn! Je wordt verwezen naar de comunity, maar die kunnen toch niet helpen?  

Hoe kan je dit bij kpn melden?

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 2, 2026

Kan je dit niet bij het beheer van de haven melden? Die lijken mij het aanspreekpunt van deze dienst, en zij kunnen dit doorgeven aan KPN.

• June 2, 2026

HotSpots worden beheerd door bedrijven, zo heeft AH ook de KPN hotspot ​@molim , dus je moet bij het bedrijf zijn dat de hotspot beheerd.

Als jouw gastwifi het niet doet meld ik me bij jou en niet bij KPN 

Vergelijk professionele HotSpots zoals bij AH met de gastwifi bij jou thuis.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 2, 2026

Direct gemeld bij de haven,  geven geen antwoord,  toen ben ik gaan zoeken. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 2, 2026

HotSpots worden beheerd door bedrijven

HotSpots worden beheerd door KPN, maar beschikbaar gesteld door bedrijven

https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/premium

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 2, 2026

Als haven niks doet, kpn beheert t, waar kan ik t dan melden?  Niet bij kpn.....en niet bij de haven, en raar dat t was na de nl alert van maandag 12 uur.....

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 2, 2026

Een haven moet toch bereikbaar zijn? Dus gek dat je geen antwoord krijgt?

• June 3, 2026

Als haven niks doet, kpn beheert t, waar kan ik t dan melden?  Niet bij kpn.....en niet bij de haven, en raar dat t was na de nl alert van maandag 12 uur.....

Wat heeft een KPN wifi Hotspot te maken met NL Alert, dat loopt via het mobiele netwerk. Of bedoel je soms de mobiele zendmast ​@molim ?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@molim, dat is inderdaad apart! Wat werkt er precies niet meer, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding of iets anders? Kan je er meer over vertellen? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat je vertelt/ Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te voegen kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken.

• June 3, 2026

Beste ​@molim bedoel je met KPN hotspot de gratis wifi, zoals bij AH of een zendmast van KPN voor mobiel?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 3, 2026

Ja Jan, gratis hotspot van de haven. Komt geen foutmelding,  zegt steeds verbinden mislukt, zelfs als hij om inloggen vraagt, dat lukt dan en ploep weg is hij, maar we zijn een stap verder, de rest van de haven doet t wel, dus waarschijnlijk is t 1 zender. Er staan ook veel error wifi s in de lijst. Maar nu reageerde de haven wel, die hadden niet gereageerd omdat t daar wel werkte, dus was voor hen loos alarm. Ze gaan er nu wel naar kijken.

Jasper van KPN
Moderator

Dat klinkt inderdaad alsof men bij de haven moet kijken naar dat netwerk, als het alleen op die plek niet werkt. Met die bevindingen heb je ze vermoedelijk al de goede weg op geholpen 🙂

Edit: Ik heb je nieuwe topic ook even samengevoegd met je al bestaande topic. Het is niet handig om 2 topics over hetzelfde te hebben. Als de haven het netwerk aanbiedt zullen zij daar ook een contactpersoon voor hebben, die ze kunnen benaderen als het niet werkt.