Skip to main content

Sinds medio augustus problemen met mn iphone11 ivm uit de lucht gaan van 3G netwerk.

-Inmiddels nwe sim kaart(advies kpn)

-Inmiddels nee antenneunit a 110,-€

-Inmiddels toezegging abonnementsgeld retour vanaf 20 juli jl.

-Inmiddels toezegging dd 18 oktober toezending vervangende Iphone 12.max ca 4 weken

-Inmiddels toezegging dd 19 oktober toezending vervangende Iphone 12.max ca 4 weken

-Inmiddels toezegging dd 31 oktober toezending vervangende iphone 12. Max 4 weken

-Inmiddels sinds 28 november, vorige week,  opnieuw aandacht voor mn probleem; moest voor derde keer m’n 1MEI nr. opgeven, nadat ik dit medio oktober al twee keer gedaan heb.

-Inmiddels sinds vorige week donderdag 1 December telef. kontakt waarin aangegeven wordt alle aandacht voor mn probleem met opm maandag as 5/12 bel ik u terug.

-Inmiddels vandaag 5December teruggebeld door kpn met mededeling dat opnieuw opgaaf van probleem aan juiste kpn medewerker. Kpn stelt voor einde deze week status te melden aan mij.

-Inmiddels voorgesteld per heden 5/12 aan kpn mij elke dag status te melden met verzoek dit bij hoogste kpn instantie te melden. 

-Inmiddels al lang spuugzat; kpn blijkt een onmogelijk log orgaan zonder enige fatsoenlijke service voor mij als  klein zakelijke medewerker die afhankelijk is van continue bereikbaarheid/parkeren/routeplanner/in ziekenhuis onbereikbaarheid/4G melding terwijl geen internetcontact, Edge melding met een “voor de oorlogs” traag internet. 
Wat een drama KPN. Blijkbaar ben ik geen interessante klant voor 2x €30,-/mnd. sinds ca 2006. Icm TV/internet pakket thuis a 65,-/mnd.

-Inmiddels bijna 3 ½ maand later geen enkel uitzicht op oplossing van het probleem. 
 


-KPN, wilt u deze week mijn probleem nu oplossen? 
 

 

Hoi @Voetvijf, ik heb meteen nog even met je meegekeken maar ik zie dat je klacht ook al in behandeling is. Mijn collega's houden je hier verder van op de hoogte, vanuit het forum kan ik je hier verder niet mee helpen.


Hoi @Voetvijf, ik heb meteen nog even met je meegekeken maar ik zie dat je klacht ook al in behandeling is. Mijn collega's houden je hier verder van op de hoogte, vanuit het forum kan ik je hier verder niet mee helpen.

Jammer Thomas, weer naar een collega, ipv naar een verantwoordelijke chef.


Nog even dit: inmiddels de band nog een keer ingesproken in december ter accordering omwisseling naar iPhone 12, omdat de eerste blijkbaar niet was geregistreerd oid. Via de klachtenlijn klacht ingediend. Uiterst vriendelijk , maar geen 12. Na 33 keer verbroken te zijn na de introductie tekst op het nummer van de  Reparatieafdeling, die de 12 zou moeten verzenden met bij eindelijk contact en de herhaalde mededeling dat ik eind deze maand voor langere tijd naar het buitenland moet en graag met een goed functionerende telefoon, nu nog steeds geen iPhone 12 gezien. Hij staat nu blijkbaar sinds vorige week op de verzendlijst. Ik ben benieuwd, maar de frustratie is wel tot grote hoogte gestegen . Inmiddels teveel kastjes en muren gezien. 


Nog even dit: inmiddels de band nog een keer ingesproken in december ter accordering omwisseling naar iPhone 12, omdat de eerste blijkbaar niet was geregistreerd oid. Via de klachtenlijn klacht ingediend. Uiterst vriendelijk , maar geen 12. Na 33 keer verbroken te zijn na de introductie tekst op het nummer van de  Reparatieafdeling, die de 12 zou moeten verzenden met bij eindelijk contact en de herhaalde mededeling dat ik eind deze maand voor langere tijd naar het buitenland moet en graag met een goed functionerende telefoon, nu nog steeds geen iPhone 12 gezien. Hij staat nu blijkbaar sinds vorige week op de verzendlijst. Ik ben benieuwd, maar de frustratie is wel tot grote hoogte gestegen . Inmiddels teveel kastjes en muren gezien. 

Ik ervaar exact hetzelfde. Na twee maal toe bevestiging van toezending 12 na 2x check mei nr. Niets ontvangen. Contact met de afdelingen reconnect die dan zg de 12 moet versturen, blijk ik niet geregistreerd cq verdwenen uit de lijst? Wederom mei nr. op moeten geven , waarna bevestiging door kpnserviceklein zakel. nog immer geen 12 .

Vandaag 17/1/23 weer remindermail gestuurd, met antwoord dat er nog geen nieuws is aangaande mn vervanging 11 /12 en toegezegde vergoeding sinds 20 juli 2022.

Start ca medio augustus di 5 maanden na ontstaan probleem. (3G uitschakeling door KPN). Alleen maar kastjes en muren, zonder enige verantwoordelijke met verwijzing naar oa. leveringsproblemen. 
 


Kijkend op “mijn KPN” zie ik dat als ik de iPhone 12 nu bestel voor 21.00 uur, ik hem morgen in huis heb?????? KPN? 


Schandalig, ik ben al ongeveer 2 maanden aan het wachten op mijn toestel en iedere keer krijg ik standaard smoesjes via de telefoon. Ik merk dat ik dus blijkbaar niet de enige ben, bij het indienen van een klacht wordt er ook niet meer terug gebeld.