Skip to main content

In de zomer van 2019 is bepaald dat de nieuwe KPN-mast geplaatst mag worden in Ootmarsum (op de Kuiperberg). Echter wat is de planning van de bouw van deze mast? Wij zijn recent verhuisd binnen Ootmarsum en hebben totaal geen bereik in onze nieuwbouw-woning. Deze nieuwe mast zou dat euvel vermoedelijk verhelpen. Dus we zijn erg benieuwd...weet iemand hier wat van?

Hoih @JessyM, welkom hier. In jullie nieuwbouw huis is is dus totaal geen bereik. Buiten wel? Laten we in ieder geval eerst eens beginnen met jouw postcode + huisnummer, zou je die aan jouw Forumprofiel willen toevoegen, samen met jouw mobiele nummer? Ik hoor graag van je. Dan ga ik eens kijken of ik wat kan achterhalen. Al ben ik wel bang dat het lastig kan worden. Ik heb zo geen inzicht in de planning van de masten. 


Hoi Bart_Z, forumprofiel aangepast met de opmerking dat we hier vanaf april gaan wonen. Maar ter aanvulling; buiten om het nieuwbouwhuis heen hebben we wel bereik, binnen niet. We hopen dat dit met de nieuwe mast(die vlakbij komt), beter zou zijn. Groetjes JessyM


Ik heb nog even meegekeken. Volgens mijn gegevens zou alleen 2G niet goed zijn binnen, 3G en 4G zouden wel moeten werken. Ik heb zo geen inzicht in de nieuwe mast. Maar als deze er nog niet staat valt daar weinig over te zeggen nog. Hangt er ook van af waar die precies komt te staan, welke kant die opgericht staat enz. Maar kans dat het beter kan worden is zeker aanwezig. Nog steeds is er kans dat het niet beter gaat worden. Nieuwbouwwoningen zijn vaak goed geïsoleerd en soms heeft het signaal gewoon moeite om daar binnen te dringen. Als dat het geval is, maar je hebt wel goede WiFi en een geschikt toestel, dan kan je bellen over WiFi