Skip to main content

Ik heb kpn opgezegd ivm verhuizing buitenland vervolgens ontvang ik mail van kpn met de mededeling dat ze blij zijn dat ik blijf. Dit heb ik nooit gezegd en nu is het vanuit het buitenland onmogelijk om kpn te bereiken. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wat een rare en vervelende situatie. @Oude maatman 

Vanuit het buitenland is kpn bereikbaar via +316 1200 1200. Je krijgt dan wel de afdeling voor mobiel. Gaat het om vaste aansluiting dan kunnen ze je, als het goed is, gewoon doorverbinden.

Een kpn moderator hier op het forum duurt enkele dagen.

Dan is het misschien handig om de gegevens van je abonnement (NL adres) invullen in je profiel.

https://forum.kpn.com/settings/profile .


Hi @Oude maatman! Laten we het samen op een goede manier afronden. Heb je ons kunnen bereiken met de tip van @PeterG?

Verder is het altijd mogelijk online via dit formulier over opzeggen opnieuw de aanvraag in te dienen. Geef duidelijk aan dat een vorige opzegging niet goed is doorgekomen in het veld voor opmerkingen.

Als het daarmee niet lukt zie ik graag een ingevuld profiel om er voor je achteraan te gaan. 🙂


Hi @Oude maatman! Laten we het samen op een goede manier afronden. Heb je ons kunnen bereiken met de tip van @PeterG?

Verder is het altijd mogelijk online via dit formulier over opzeggen opnieuw de aanvraag in te dienen. Geef duidelijk aan dat een vorige opzegging niet goed is doorgekomen in het veld voor opmerkingen.

Als het daarmee niet lukt zie ik graag een ingevuld profiel om er voor je achteraan te gaan. 🙂

Mijn broer in nederland heeft moeten bellen. Het is mij wel gelukt jullie te bellen maar werd 2 keer na lange wachtijd eruit gegooid. Het bellen vanuit sri lanka heeft mij veel geld gekost. Ben niet blij met de service van KPN. Ook mijn broer heeft uit eindelijk 2 keer een uur in de wacht gestaan en heeft het redelijk kunnen oplossen. Maar ik had graag gezien dat een fout gemaakt door KPN makkelijker hersteld had kunnen worden. Ik adviseer KPN een dienst te ontwikkelen voor bereik in buitenland zeker ook omdat jullie VPN promoten op de site


@Oude maatman we willen je graag als klant. Maar het moeilijk maken om op te zeggen hoort daar niet bij. Ik ben blij dat het nu is opgelost, ondanks de moeite waarmee dat gedaan is.

Ik heb je feedback doorgezet. 


Ik wordt nu echt boos. Ik heb per 1 september opgezegd om een of andere reden hebben jullie dit terug gedraaid. Vervolgens kan ik jullie niet bereiken in het buitenland ivm met een uur wacht tijd. Mijn broer heeft 2 keer gebeld en het zou opgelost worden. Ik krijg nu voor de 3e keer een factuur. Dit betekent dat al zo’n 175 euro te veel heb betaald en het blijkt nog steeds niet opgelost


@Oude maatman zou je je profiel in willen vullen en hier laten weten wanneer je dit gedaan hebt? Ik kan via het forum geen opzeggingen verwerken. Maar ik wil wel graag voor je uitzoeken waarom de huidige opzegging niet goed doorloopt.

Ik hoor graag van je!


Reageer