Skip to main content

Helaas bepaalt KPN welke klanten geholpen worden met toestelhulp. Mijn toestel staat er níét bij. Welk toestel? Motorola E7 Power, een oud modelletje hè. Indien het niet uitmaakt welk type Motorola het is, mag dat er nog bijgezet worden, nú waag ik het er niet op. 

Wat lastig. 

Zo oud is ie niet. De zwarte van januari 2021 en de blauwe sinds januari 2022.

Waarvoor zoek je hulp bij dit toestel? Via dit forum bereik je veel mensen! Er is er vast wel een die je kan helpen. Als je het hier even zet.

Veel instellingen zijn uiteraard doorgaans voor alle modellen binnen een merk. 


Welke instellingen gaat het om? Mede-forumleden (klanten net als jij) kunnen je ws. wel op weg helpen.


Wat lastig. 

Zo oud is ie niet. De zwarte van janus 2021 en de blauwe sinds januari 2022.

Waarvoor zoek je hulp bij dit toestel? Via dit forum bereik je veel mensen! Er is er vast wel een die je kan helpen. Als je het hier even zet.

Veel instellingen zijn uiteraard doorgaans voor alle modellen binnen een merk. 

Uiteraard? Staat er niet bij. Dat vind ik een misser. Ik wil gewoon de diensten ontvangen waarvoor ik betaal. Zelfs in de kennisbank staat er verder niks over, telefonisch medewerkers snappen het niet. Hemeltergend 😟


Maar over welke dienst gáát het? 

We willen je graag helpen maar we gaan niet zelf een kiezen. Dan wordt het zo'n lang topic 😎


Hallo @Ecaj, ik zal hier intern eens navragen hoe er bepaald wordt voor welke toestellen er een "Toestelhulp" op kpn.com te vinden is.
Waarmee kunnen we jou ondertussen helpen? Er zal een reden zijn waarom je op zoek bent naar de hulp. 


Hallo @Ecaj Wij gebruiken ook Motorola's, wat wil je weten?

Welke Android-versie heb je er op staan?

 

 


Helaas bepaalt KPN welke klanten geholpen worden met toestelhulp. Mijn toestel staat er níét bij. Welk toestel? Motorola E7 Power, een oud modelletje hè. Indien het niet uitmaakt welk type Motorola het is, mag dat er nog bijgezet worden, nú waag ik het er niet op. 

Hallo @Ecaj Wij gebruiken ook Motorola's, wat wil je weten?

Welke Android-versie heb je er op staan?

 

 

Sorry dat ik soms zo laat reageer op topics, gezondheidskwestie 😔.

Ik heb Android versie 10


En welke dienst wil je? Die Motorola ondersteunt helaas niet Bellen via wifi op het kpn netwerk.