Ik heb 3 SIM kaarten (2 lebara, I know) en 1 echte KPN sim. Alle 3 doen het op dit moment niet in de verenigde staten in 3 verschillende telefoons. Ze kunnen niet verbinden/registreren met het netwerk. Als ik een scan doe, zie ik alles (AT&T, Sprint, Verizon, T-Mobile). Zeer frustrerend want ik kan nu geen 2fa SMSjes ontvangen.
Â
We hebben ook 2 esims (amerikaans, voor lokaal internet) en die werken prima.
Â
Contact krijgen met KPN lijkt onmogelijk. Bellen met het gratis nummer is leuk, maar ik kan niet bellen, want mn telefoon verbind niet. Chat is er niet meer, twitter heb ik niet. In de app is geen klantenservice en op de site is het een dump van wat nutteloze info.
Â
Op tweakers las ik dat het wel eens zou kunnen zijn dat de simkaarten van KPN geblokeerd zijn in de VS. Maar ja, hoe kan je dat checken als KPN niet berijkbaar is…
Â
Wat nu? Hoe krijg ik mijn sim kaarten werkend in de VS? (Overigens ben ik zowel in New York, als in Florida geweest, en nergens deden ze het). Wel hebben we op 2 van de 3 telefoons de ‘welkom in de verendigde staten, kosten zijn hoog’ SMSjes gehad.
Â
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt