Skip to main content

Heb onbeperkt abonnement en zie dat mijn verbruik binnen NL op 0 staat en blijft staan terwijl mijn verbruik in de EU bundel voortdurend oploopt. Ik bevind mij wel in de grensstreek met Belgie, maar binnen NL en mijn netwerk blijft op KPN staan. Kreeg al melding dat mijn EU bundel voor de helft was verbruikt, dus als het zo doorgaat kan ik binnenkort gaan betalen terwijl ik in NL ben en een onbeperkt abonnement heb. Heb roaming uitgezet, geen effect, heb nu netwerkselectie automatisch uitgezet, mogelijk helpt dat, maar zoals reeds vermeld, mijn netwerk bleef al die tijd op KPN staan. 

Hallo @RobertBm , dit is eerder gerapporteerd. Volg het volgende topic:

Jij bent waarschijnlijk even verbonden geweest met een Belgisch netwerk. Dan is dit een bekend verschijnsel en KPN werkt aan een oplossing.

Denise_ schreef:
In de tussentijd is het inderdaad het advies om het mobiele netwerk even uit te schakelen en weer aan te zetten. Werkt dit niet? Start dan het toestel opnieuw op. Daarmee forceer je jouw toestel en simkaart om opnieuw verbinding te maken met het netwerk.


Advies werkt. 
 


KPN werkt er nog aan. In het hierboven genoemde topic staat nu een status update.

Denise_ schreef:
Even een korte update: Het probleem speelt nog steeds. Er wordt gewerkt aan een oplossing.