Skip to main content

Heb ik onbeperkt internet kan ik na 10 GB elke keer 2 GB gratis bij kopen. Fijn als je aan het videobellen bent of een film zit te kijken dat je elke keer een sms moet sturen voor 2 GB gratis. 
 

Hoop dat dit wordt opgelost want het is echt heel vervelend!

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Heb ik onbeperkt internet kan ik na 10 GB elke keer 2 GB gratis bij kopen. Fijn als je aan het videobellen bent of een film zit te kijken dat je elke keer een sms moet sturen voor 2 GB gratis. 
 

Hoop dat dit wordt opgelost want het is echt heel vervelend!

Dit word niet opgelost, want zo is het gewoon bedoelt. Als u veel data gebruikt, dan gebruikt u WiFi. Dat is de bedoeling.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u alleen een mobiel abonnement afsluit en geen thuisabonnement. Want dan zou KPN een stuk minder verdienen. Bovendien kan het mobiele netwerk dat helemaal niet aan als iedereen dat zou doen.


Hoi @Celine31 

Welkom op het forum van KPN.

Mocht je inmiddels contract vrij zijn, en dus niet meer binnen een lopend contract zitten (kun je trouwens checken binnen Mijn KPN), dan zou je jouw huidige (inmiddels vervallen Unlimited data bundel en bellen) abonnement kunnen verlengen met één van de nieuwe KPN Unlimited abonnementen van KPN.

Bij deze Unlimited abonnementen krijg je géén dagbundel van 10 GB maar een dagbundel van 20 GB, dus een verdubbeling ten aanzien van de vervallen KPN unlimited abonnement.
Het verhogen blijft wel hetzelfde, met stapjes van 2 GB per keer.

Misschien dat je daarmee beter uit de voeten kunt, mits je kunt verlengen natuurlijk!

De nieuwe Unlimited abonnementen van KPN

 

 

Unlimited50 Unlimited300 SuperUnlimited
Tot maximaal 50 Mbit/s Tot maximaal 300 Mbit/s Tot maximaal 600 Mbit/s
20GB per dag 20GB per dag 20GB per dag
40GB per maand in de EU 50GB per maand in de EU 75GB per maand in de EU
Deel maandelijks tot 40GB Deel maandelijks tot 50GB Deel maandelijks tot 75GB

Reageer