Toevoegen 30 gb aan abonnement waar ik niet om vraag en ook niet nodig heb, maar wel € 1,25 voor moet betalen. Tevens kunnen ze bij Kpn niet zien dat ik al 30 GB heb, zij zien alleen 2 GB, klacht indienen lukt me ook niet
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Als je geen gebruik wilt maken van deze extra data (30 GB) met een extra betaling van 1,25 euro, dan kun je jouw bundels zelf aanpassen binnen Mijn KPN account of de Mijn KPN App.
Je kunt dan zelf kiezen voor welk abonnement je wilt gaan, en dan komt die 30 GB extra aan data en die 1,25 euro te vervallen.
Ook kun je jouw abonnement verlengen, waarbij je kunt kiezen uit de actuele mobiele abonnementen.
Klik hiervoor op de volgende link: Mobiel abonnement verlengen
Je kunt dan tevens kiezen voor een abonnementsduur van 1 maand, 1 jaar of 2 jaar.
Een klacht hierover indienen heeft weinig zin, omdat ze dan ook verwijzen naar bovenstaande opties.
Maar mocht je dat toch graag willen, via de volgende link kom je bij de klachtenformulier:
KPN online klachtenformulier
Mazzelaar.
Hier ook € 1,25. Maar daarvoor maar 10 GB.
Als je geen gebruik wilt maken van deze extra data (30 GB) met een extra betaling van 1,25 euro, dan kun je jouw bundels zelf aanpassen binnen Mijn KPN account of de Mijn KPN App
Het originele abonnement van Jan is 2 GB. De enige optie die daaronder zal zitten waarschijnlijk is geen data. Maar dan heeft Jan helemaal niets meer waarschijnlijk.
Als je niet akkoord gaat met deze wijzigen, mag je jouw contract zonder boete opzeggen.
Als je geen gebruik wilt maken van deze extra data (30 GB) met een extra betaling van 1,25 euro, dan kun je jouw bundels zelf aanpassen binnen Mijn KPN account of de Mijn KPN App.
Je kunt dan zelf kiezen voor welk abonnement je wilt gaan, en dan komt die 30 GB extra aan data en die 1,25 euro te vervallen.
Ook kun je jouw abonnement verlengen, waarbij je kunt kiezen uit de actuele mobiele abonnementen.
Klik hiervoor op de volgende link: Mobiel abonnement verlengen
Je kunt dan tevens kiezen voor een abonnementsduur van 1 maand, 1 jaar of 2 jaar.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.