Skip to main content
Beantwoord

Krijg bericht dat ik op 50% van mijn belbundel zit terwijl ik onbeperkt bellen contract heb

  • March 17, 2020
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Hoe kan het dat ik bericht krijg dat 50% van belbundel heb verbruikt terwijl ik onbeperkt bellen in abonnementen heb

Beste antwoord door Erik van KPN

Dat bericht kan je gewoon negerenlees ik Hier

 

Hallo, Rita, Flandria, welkom! Je kunt dat bericht inderdaad negeren zoals Tycha al aangeeft. Er is bij jullie, naast de onbeperkte bundel, nog een kleiner bundeltje actief. Die wordt vanuit het systeem eerst gebruikt. Daar krijg je dan ook sms’jes over. Nadat dit bundeltje op is gaat hij gewoon verder met de onbeperkte bundel. Je hoeft je dus verder geen zorgen te maken :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Nieuwkomer
  • March 17, 2020

Gm.ik heb het zelfde probleem. Onbeperkt bellen van Telfort en dit is volgens de gegevens nog steeds zo en toch een waarschuwing. Ik probeer iemand aan de lijn te krijgen maar kan nergens een telefoonnummer vinden.


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 17, 2020

Welkom @Flandria  en @Rita21 

Dat bericht kan je gewoon negerenlees ik Hier


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2020

Dat bericht kan je gewoon negerenlees ik Hier

 

Hallo, Rita, Flandria, welkom! Je kunt dat bericht inderdaad negeren zoals Tycha al aangeeft. Er is bij jullie, naast de onbeperkte bundel, nog een kleiner bundeltje actief. Die wordt vanuit het systeem eerst gebruikt. Daar krijg je dan ook sms’jes over. Nadat dit bundeltje op is gaat hij gewoon verder met de onbeperkte bundel. Je hoeft je dus verder geen zorgen te maken :)