Skip to main content
Beantwoord

Krijg de melding dat multisim voor Pixel Watch 4 niet ondersteund wordt

• October 20, 2025
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

4 maand later en het probleem is er nog steeds, ik heb een Pixel watch 4 en krijg dezelfde melding

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@chrizs, welkom terug. Multisim zou gewoon moeten werken. Als je een foutmelding krijgt, neem dan vooral even contact op met mijn collega's. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.Ā 

Ā 

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Hoi ​@chrizs, welkom terug. Multisim zou gewoon moeten werken. Als je een foutmelding krijgt, neem dan vooral even contact op met mijn collega's. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.Ā 

Ā 

mausje68
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Deelnemer
  • January 28, 2026

Ik heb een Pixel 10 Pro XL en een Pixel Watch 4 LTE. Als ik de esim wil activeren krijg ik de melding dat de smartwatch niet ondersteund wordt. Het abonnement van mijn provider (KPN dus) staat geen smartwatches op dit nummer toe. Ik heb eerder een Pixel Watch 4Ā LTE gehad en daar kon ik mijn esim wel op installeren. Hoe los ik dit op?Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 29, 2026

Mogelijk is het Multisim abonnement van de vorige watch (administratief) niet geheel verwijderd.Ā 

Neem contact op met de klantenservice. Die zouden dit moeten kunnen inzien.Ā 

Het gratis nummer van kpn isĀ 0800-0402Ā ( <- aantikken op mobiel)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
OfĀ plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen viaĀ Facebook messenger,Ā InstagramĀ enĀ X.com. OokĀ BlueskyĀ is nu een optie.
Of bezoek eenĀ winkel.