Skip to main content
Antwoord

Krijg geen activatiecode en kan niet bellen en gebeld worden met nieuwe simkaart

• October 4, 2025
  • 4 reacties
  • 30 keer bekeken

Suncica Ilic
Nieuwkomer

ik heb nieuw simkaart gekregen maar ik heb nog steeds geen activatie code, ik kan niet bellen en niet gebeld worden 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Suncica Ilic. Welkom op de KPN Community! Ben je net overgestapt naar KPN met je mobiel nummer? Dan wil je wel direct bellen en gebeld kunnen worden natuurlijk. Goed dat je contact opneemt. 

Nu heeft ​@HeidiV je al in de goede richting gewezen, want via de activatie-link (https://mijn-bestelling.kpn.com/extra/activatie/) kun je in ieder geval gelijk een nieuwe activatiecode opvragen. Die krijg je dan per e-mail en SMS toegezonden. Helaas vind je de activatiecode tegenwoordig niet meer onderaan in de bestelstatustool, dus je bent wel afhankelijk van je e-mail of SMS. Als je die code ook niet ontvangt, kun je het beste gelijk langs een KPN winkel gaan. Daar kunnen ze je een nieuwe geactiveerde simkaart meegeven. Ook kun je natuurlijk altijd bellen en dan kunnen we een nieuwe sim opsturen. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.

Hopelijk kun je inmiddels al bellen en (weer) gebruik maken van je KPN-abonnement. Laat het maar weten! 

4 reacties

HeidiV
Topper
  • October 4, 2025

Hi ​@Suncica Ilic 

Die code moet je ook op de bestelpagina kunnen vinden, zie deze pagina bij de Veelgestelde vragen:

Wat doe ik als ik mijn activatiecode voor mijn simkaart niet heb gekregen?

Geen activatiecode gekregen? Log dan in op de bestelpagina van je mobiele abonnement. Onderaan de pagina vind je je activatiecode. Je ordernummer staat in de orderbevestiging die je per e-mail hebt gekregen.

Log in op de bestelpagina https://mijn-bestelling.kpn.com/extra/activatie/

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hoi ​@Suncica Ilic. Welkom op de KPN Community! Ben je net overgestapt naar KPN met je mobiel nummer? Dan wil je wel direct bellen en gebeld kunnen worden natuurlijk. Goed dat je contact opneemt. 

Nu heeft ​@HeidiV je al in de goede richting gewezen, want via de activatie-link (https://mijn-bestelling.kpn.com/extra/activatie/) kun je in ieder geval gelijk een nieuwe activatiecode opvragen. Die krijg je dan per e-mail en SMS toegezonden. Helaas vind je de activatiecode tegenwoordig niet meer onderaan in de bestelstatustool, dus je bent wel afhankelijk van je e-mail of SMS. Als je die code ook niet ontvangt, kun je het beste gelijk langs een KPN winkel gaan. Daar kunnen ze je een nieuwe geactiveerde simkaart meegeven. Ook kun je natuurlijk altijd bellen en dan kunnen we een nieuwe sim opsturen. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.

Hopelijk kun je inmiddels al bellen en (weer) gebruik maken van je KPN-abonnement. Laat het maar weten! 

HeidiV
Topper
  • October 7, 2025

Hi ​@Arjan van KPN 

Gaan ze de tekst op die pagina dan ook aanpassen, nu klopt het niet meer.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Had ik gelijk even moeten melden natuurlijk, maar ik heb intern feedback ingediend over de informatie op deze KPN.com pagina. Dank voor het signaleren!Â