Skip to main content

Ik moet vandaag tussen 12:30 en 18:00 mijn telefoon geleverd krijgen. Ik kan echter nergens terugvinden of en wanneer ik een preciezere schatting zou krijgen van de tijd. Een ouder topic (6 mnd) heeft het over een email in de ochtend en een website van de koerier waar je dat zou kunnen checken, maar ik heb geen mail ontvangen en de website vraagt om een ordernummer etc, wat ik niet van ze heb gekregen.

Ik kan niet de hele middag zitten wachten, de hond moet er ook nog een keer uit...

Hallo ​@Veneficus 

Komt AMP langs?

Dat ging de 1ste keer hier ook fout, je zou een SMS of mail moeten krijgen met een link naar de site om dat  tijdvak te zien, dat niet gehad dus de koerier stond voor een dichte deur.
Hij heeft nog wel gebeld maar met een anoniem nummer en die heb ik geblokkeerd dus dat lukte ook niet.

Vandaag de 2de keer ging wel goed, ik kreeg een SMS met inlogcodes voor de site, daar staat dan het tijdvak.
Koerier kwam alleen 1 uur eerder dan de start van dat tijdvak, nu was ik gelukkig wel thuis en deze keer belde hij met een zichtbaar nummer.

Ging hierbij trouwens niet om de aflevering van een mobiel.

Hij stond bij mij stipt 12:30 op de stoep zonder verdere melding. Dat scheelt weer. Maar vervolgens kan ik blijkbaar niet met creditcard betalen, dus daar maar een klacht over ingediend bij KPN.

Reageer