Skip to main content

Ik heb een iPhone 15 Pro Max ge-preordered op 15 september met daaraan ook een abonnement. Nu heb ik de mobiel nog niet ontvangen, ookal zou ik een van de eersten zijn die hem zou krijgen volgens jullie email. Maar dat terzijde, het is nu maar afwachten wanneer hij binnenkomt maar ik zit met het "probleem" dat mijn huidige abonnement (bij Simyo) word opgezegd rond 13 oktober en dan ben ik officieel over naar jullie, maar als ik mijn nieuwe mobiel dan niet heb, hoe ben ik dan nog bereikbaar zonder een simkaart? Word de simkaart apart opgestuurd zodat ik hem eventueel nog in mijn oude telefoon kan doen totdat ik mijn mobiel krijg? 

Hi @Moon778, ik heb hier direct even een belangrijke vraag over: maak je gebruik van nummerbehoud en nemen wij dus het nummer over van Simyo?

Als dat het geval is, zal je nummer ondanks de porteerdatum van 13-10 actief blijven totdat het toestel geleverd is, aangezien dan pas je abonnement bij ons start. Je kunt dan dus iets langer gebruik maken van je Simyo kaart en komt niet zonder te zitten!

Mocht je een helemaal nieuw nummer bij ons aan hebben gevraagd, dan is de situatie een beetje anders aangezien een opzegging bij Simyo dan nergens aan gekoppeld is bij ons en dus ook niet tegen wordt gehouden door de latere ingangsdatum bij ons. In dat geval hoop ik toch vooral dat jouw toestel voor die tijd bij je bezorgd wordt. 


Hi @Moon778, ik heb hier direct even een belangrijke vraag over: maak je gebruik van nummerbehoud en nemen wij dus het nummer over van Simyo?

Als dat het geval is, zal je nummer ondanks de porteerdatum van 13-10 actief blijven totdat het toestel geleverd is, aangezien dan pas je abonnement bij ons start. Je kunt dan dus iets langer gebruik maken van je Simyo kaart en komt niet zonder te zitten!

Mocht je een helemaal nieuw nummer bij ons aan hebben gevraagd, dan is de situatie een beetje anders aangezien een opzegging bij Simyo dan nergens aan gekoppeld is bij ons en dus ook niet tegen wordt gehouden door de latere ingangsdatum bij ons. In dat geval hoop ik toch vooral dat jouw toestel voor die tijd bij je bezorgd wordt. 

Hey Maja,

Dankjewel voor je antwoord het is inderdaad het 1ste, ik maak op het moment gebruik van simyo en heb nummerbehoud bij jullie aangevraagd en die was goedgekeurd en staat gepland voor 13 oktober. Het is goed om te weten dat het nummer dan nog steeds actief zal blijven. Ik had een follow up vraag, krijg ik de simkaart van jullie eerder opgestuurd of gaat die pas de deur uit met de Iphone? Want zal mijn simyo simkaart nog wel werken of moet ik vanaf 13 oktober een KPN simkaart hebben?


Aah ok dat scheelt! Dan blijft je Simyo simkaart actief totdat het toestel geleverd is en je omgezet kunt worden 😊 De simkaart wordt bij mijn weten inderdaad samen met het toestel geleverd.


Reageer