Skip to main content

Ik wil hier graag melden dat de mensen in de KPN winkel ( zw ) ook gerust een oplossing mag zoeken en klantvriendelijk mogen zijn, 2 telefoons aangeschaft van een bedrag € 1100, abonnement gelijk verlengt en gewijzigd, echter kom ik niet in de telefoon om deze na 1 dag van aanschaf te ontgrendelen, sim kaart er in gedaan , verder de stappen gevolgd maar deze blijft vergrendeld. Het enige wat ik hoorde van die jongeman, dan moet u bij SAMSUNG wezen. een telefoon van €550 euro en 1 dag oud. Nou kwader kan je mij niet krijgen.

 

Ik hoop op een reactie.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt morigineel topic]

Handleiding al gelezen @Jan23FE ???


Had de telefoon al een pincode toen je deze voor de eerste keer in gebruik nam? Zo niet, dan heb je zelf een pincode ingesteld. Weet je die nog?

Anders zit er niks anders op dan een fabrieksreset: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/how-do-i-perform-factory-reset-on-my-mobile-device/


Welkom op de community @Jan23FE, als het ontgrendelen van het toestel niet lukt door de pincode is het inderdaad het beste om een fabrieksreset te doen als Jeff al noemt. Heb je die al gedaan?


Wat wel even een puntje van aandacht is, er zijn 2 soorten codes, namelijk een SIM PIN, welke vanuit KPN komt met het SIM kaartje en een zelf ingestelde toegangscode welke je gemaakt heb bij het installeren van het toestel. Als je de SIM PIN niet uitgezet heb bij het installeren dien je 2x in te loggen op je toestel op het moment dat je het toestel aanzet. Eerst de SIM PIN en daarna je toegangscode.

 

Blokkeert het toestel dan is het zaak om even goed te kijken welke code de toegang blokkeert.


Reageer