Skip to main content
Antwoord

Kunnen jullie mij ticket mailen om iPhone 11 om te ruilen voor iPhone 13?

• September 22, 2025
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Gurbedepapi
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

@Denise van KPN  zouden jullie mij de ticket nog kunnen mailen om de iphone 11 aan te bieden ter inruil voor een iphone 13.

er zijn in het verleden al tickets aangemaakt dat ik geen bereik had qua 4g en bellen

Heb dit jaar al eerder contact gehad met Arjan van Kpn maar nog steeds geen mail om op te sturen..?!

mag in een priveberichtje, dan geef ik je alle details even

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Gurbedepapi. Jammer dat je nog steeds problemen hebt met je iPhone 11. We hebben blijkbaar eerder contact gehad en ik zie dat ik je in februari een bericht heb gestuurd wat de juiste procedure is. We kunnen je gelukkig nog steeds helpen, maar we werken nu niet meer met tickets. Het proces gaat nu via onze reparatiepartner die eerst constateert of het toestel voor een omruil in aanmerking komt. Dat betekent dat je het toestel kunt opsturen naar Reconext en dat zij dan je verder op de hoogte houden van een eventuele omruil. Omdat je je gegevens hebt ingevuld, heb ik je de instructie wat je dient te doen per mail toegestuurd. Hieronder staat voor de volledigheid ook nog een keer wat je kunt doen:

1.       Ga naar https://reparatie.kpn.com
2.       Klik op 'Toestel laten repareren'
3.       Kies 'Geen gsm-netwerk'
4.       Vul je gegevens in
5.       Check je mail (en spammap) voor verzendinfo

Laat maar weten of je er zo uit gaat komen!

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Hoi ​@Gurbedepapi. Jammer dat je nog steeds problemen hebt met je iPhone 11. We hebben blijkbaar eerder contact gehad en ik zie dat ik je in februari een bericht heb gestuurd wat de juiste procedure is. We kunnen je gelukkig nog steeds helpen, maar we werken nu niet meer met tickets. Het proces gaat nu via onze reparatiepartner die eerst constateert of het toestel voor een omruil in aanmerking komt. Dat betekent dat je het toestel kunt opsturen naar Reconext en dat zij dan je verder op de hoogte houden van een eventuele omruil. Omdat je je gegevens hebt ingevuld, heb ik je de instructie wat je dient te doen per mail toegestuurd. Hieronder staat voor de volledigheid ook nog een keer wat je kunt doen:

1.       Ga naar https://reparatie.kpn.com
2.       Klik op 'Toestel laten repareren'
3.       Kies 'Geen gsm-netwerk'
4.       Vul je gegevens in
5.       Check je mail (en spammap) voor verzendinfo

Laat maar weten of je er zo uit gaat komen!

Gurbedepapi
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

@Arjan van KPN  en collega’s

mijn dank is groot!

telefoon opgestuurd

mailtje gekregen dat er geen defect is gevonden en teruggestuurd zou worden.

maar afgelopen weekend kwam daar de bezorger een iphone 13 brengen 🙏🏼 

hopen en vanuitgaand dat we weer een poos op weg kunnen zonder problemen.

dank voor de support!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Top dat je een nieuw toestel hebt ontvangen! Dan kun je daar weer een tijd mee vooruit en de connectieproblemen zouden echt tot het verleden moeten behoren. 

Graag gedaan en veel plezier met je iPhone 13!