Skip to main content
Antwoord

Mijn zoon heeft al een tijdje geen internet op iPhone 11

• May 18, 2025
  • 9 reacties
  • 113 keer bekeken

Mijn zoon heeft al tijden geen mobiel internet op z’n iPhone 11. Mijn mobiele internet is steeds vaker onbeschikbaar. Wanneer je de helpdesk belt kom je eigenlijk niet heel veel verder. Hoe kan dit opgelost worden. 

Terwijl m’n dochters en vriendin nauwelijks problemen hebben

Beste antwoord door Denise van KPN

Vervelend dat jouw zoon problemen met zijn iPhone 11 ervaart, ​@BertrandS! Logisch dat je op zoek bent naar een oplossing.

Deze ga je alleen niet vinden in het topic dat ​@TDN deelt. Dat topic gaat namelijk over een probleem van zo'n 3 jaar geleden welke inmiddels is afgehandeld. Helaas lijkt er nu wel een soortgelijk probleem te spelen. 

Om jou zo goed mogelijk te helpen, raad ik je aan om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Geef daarbij duidelijk aan dat je bereikbaarheidsproblemen ervaart met een iPhone 11. Elke iPhone die problemen ervaart, moet apart onderzocht worden. Je kunt bellen met het telefoonnummer dat ​@Shyrin van KPN in een privébericht heeft gedeeld, of je kan een belafspraak maken. Wij bellen je dan terug op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 18, 2025

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 18, 2025

@BertrandS Je kan beter deze topic kijken en proberen de iPhone 11 om te ruilen.

https://community.kpn.com/mobiel-15/sinds-zaterdag-slechte-verbinding-via-4g-op-iphone-11-569833

• Auteur
  • Helper
  • May 18, 2025

​@Arienc zeker hebben we dat gedaan, net als alle basis instellingen x keer met helpdesk doorlopen… maar deals dat niet werkt geeft die verder niet thuis

• Auteur
  • Helper
  • May 18, 2025

@TDN betreffende topic is gesloten.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 18, 2025

@TDN betreffende topic is gesloten.

Ja, maar in startpost staat de instructie om de iPhone 11 om te ruilen. Verder ziet je aan de hoeveelheid van de berichten, dat het probleem van jouw zoon niet alleen staat. Het stond ook op tweakers of RTL nieuws als je ernaar zoekt.

• Auteur
  • Helper
  • May 18, 2025

@TDN als ik het goed begrijp moet ik eerst bellen met onze vrienden van de helpdesk maar die lijken niet op de hoogte van deze regeling

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Vervelend dat jouw zoon problemen met zijn iPhone 11 ervaart, ​@BertrandS! Logisch dat je op zoek bent naar een oplossing.

Deze ga je alleen niet vinden in het topic dat ​@TDN deelt. Dat topic gaat namelijk over een probleem van zo'n 3 jaar geleden welke inmiddels is afgehandeld. Helaas lijkt er nu wel een soortgelijk probleem te spelen. 

Om jou zo goed mogelijk te helpen, raad ik je aan om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Geef daarbij duidelijk aan dat je bereikbaarheidsproblemen ervaart met een iPhone 11. Elke iPhone die problemen ervaart, moet apart onderzocht worden. Je kunt bellen met het telefoonnummer dat ​@Shyrin van KPN in een privébericht heeft gedeeld, of je kan een belafspraak maken. Wij bellen je dan terug op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Helper
  • May 27, 2025

Thnx, dat gaan we doen… valt alleen niet altijd mee er tussen te komen. Mijn zoon had vorige week eindexamens en zal het deze week opppaken

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Eindexamens hebben natuurlijk voorrang! Hoe ging het met zijn examens?

Om te voorkomen dat je lang in de wacht staat, is mijn advies een belafspraak te maken. Wij bellen je dan terug op een moment dat het jou uitkomt.