Skip to main content

Ik zie dit verhaal hier op het forum: 

‘Goedemiddag, op 06-07-2022 kreeg ik een berichtje van de post nl dat mijn pakket bezorgd is op ons huisadres al snel hierna kreeg ik ook een mailtje van de kpn dat ik het toestel ontvangen had, Echter heb ik het toestel nooit ontvangen terwijl ik heel de dag thuis was  en staat er wel dat er een handtekening is gezet. postnl geeft aan dat ze zelf geen onderzoek kunnen starten en de klacht door zouden geven aan de bezorger..  en vroegen of ik dit kon overdragen aan de kpn zelf zodat de kpn het onderzoek kon starten.  ook stond er duidelijk dat de geadresseerde moest tekenen voor het pakket en dit is nu dus niet gebeurd. ( ik heb ook nog rondom het huis gekeken omdat post nl wel vaker dingen neerzet zonder aan te bellen maar hier kon ik ook niks vinden)’

 

Exact hetzelfde is mij net overkomen. Alleen was ik niet thuis. Maar ik heb de camerabeelden bekeken en er is niets geks gebeurd met het pakje dus er is gewoon een lege door neergelegd. Ik heb gebeld naar 0800 0402 en ze zeggen dat er een onderzoek is ingesteld. Maar ik zie dat nog niet terug op het overzicht op mijnbestelling.kpn.com. Ze zeggen ook dat het weken kan duren. Terwijl ze me wel rekeningen gaan sturen en ik moet betalen. Wat is jullie ervaring? Gaat dit nog goedkomen of ben ik mijn geld kwijt? Heeft iemand tips? Dit voelt echt niet goed.

Het gaat wel goedkomen. Maar het duurt lang.


Dank je, ik hoop het. Ik heb er nog niet veel vertrouwen in. Als je op dit forum leest, is het schering en inslag bij KPN en PostNL. 

Heb jij geld terug gehad of de mobiel? Ik wil de mobiel, ik heb toch niet voor niets die mobiel besteld. En dan ophalen in de winkel. Ik wil nooit meer de combinatie KPN en PostNL gebruiken. Dat zie ik wel op dit forum, daar loopt iets echt niet goed.


Hallo @MirjamG wat zegt de track and trace code, dat het pakje op datum X en op tijd X is afgeleverd en wie heeft daar dan voor getekend, de pakketbezorger zelf?

 


Hoi Jan, inderdaad. De track en trace zegt afgeleverd op 13 april, 14.19 uur. Getekend door de bezorger zelf. Ik heb al mijn buren gevraagd. Niemand heeft getekend. Ik was zelf niet thuis. Ik zag al op de track en trace een handtekening staan en was al bang dat het mis was. Ik ben naar huis gefietst zo snel ik kon. Ik heb ook camera beelden teruggekeken. Het doosje is voor de deur neer gelegd. Ook zonder aan te bellen. Want dat kan ik ook zien. 

Ik vind het echt niet ok dit. KPN weet dat dit gebeurt en laat het gewoon gebeuren en de klanten zijn de dupe. Ik ben echt boos. 


Hallo @MirjamG ik hoop voor je dat het snel opgelost wordt. Een volgende keer gewoon een telefoon in een lokale winkel kopen.

 


Dank je. Ik hoop het ook. En ik zal inderdaad nooit meer de combinatie kpn en post nl gebruiken.